Is het niet zo dat de bonuspunt alleen wordt uitgereikt aan degene die niet alleen een eigen foto van de raadplaat plaatst, maar ook als eerste de locatie van de raadplaat heeft gevonden?
Is het niet zo dat de bonuspunt alleen wordt uitgereikt aan degene die niet alleen een eigen foto van de raadplaat plaatst, maar ook als eerste de locatie van de raadplaat heeft gevonden?
Klopt, per trein naar Harlingen en dan terug naar huis gefietst. Nooit gedacht dat de kerktoren van Deinum zo uit het lood staat.
De volgende is voor jou.
Lastig plaatje, maar aan het bord Musée te zien in een Franstalig gebied. Kan wel van Wallonië tot de westelijke Zwitserse kantons zijn.... Niet het Rodin Musée in Parijs....
Het ging alleen om een foto van een klein bruggetje, waarbij het kasteel niet zichtbaar is.
Zal de volgende foto uitzoeken. Ik kijk momenteel naar Little house on the prairie.
Het was deze foto, die als raad plaatje heeft gediend en binnen erg korte tijd is opgelost. Het kasteel was die dag niet fotogeniek, want er stonden wegens restauratie steigers rondom.
Nou Martin, was niet echt moeilijk. ik had nog geen tijd gehad hier naar te kijken. nu even gezocht naar Muhle grenze Niederlande en paar keer scrollen zag ik al een vergelijkbaar plaatje. streetview erbij gezocht en zie hier: de Elten Muhle bij Emmerich https://www.google.com/maps/place/Elten ... FQAw%3D%3D