Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1831 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36612 berichten
Kijk, dat biedt uitzicht.
Jouw beurt Tovenaar.
Volgende:
brug.jpg
Westervoort, bruggen boven de IJssel, heb hier ook gefietst!
https://www.google.nl/maps/@51.968659,5 ... FQAw%3D%3D

Hier mijn eigen foto van 13 oktober 2017.
DSCF0601.jpg
Goed hoor, en een bonuspunt verdiend, volgende is weer voor Martin
Straks zal een nieuw plaatje zetten, m'n vrouw heeft computerles op mijn eigen vaste computer. Heb wel een nieuwe laptop voor haar cadeau gedaan maar er is geen poort voor de internetkabel aanwezig. Ik heb geen WiFi in huis, geen idee hoe.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 mar, 2025 15:02
.. Heb wel een nieuwe laptop voor haar cadeau gedaan maar er is geen poort voor de internetkabel aanwezig. Ik heb geen WiFi in huis, geen idee hoe.
Zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl/p/usb-naar-in ... e_shopping
Dank je wel. Mijn computer staat in de hobbykamer, maar mn vrouw wil haar laptop op tafel in de woonkamer gebruiken en daar is geen internetkabel.
Ik heb twee schotels voor WiFi van KPN, maar geen idee hoe die werken....
kpn-superwifi.jpg
kpn-superwifi.jpg (27.63 KiB) 130 keer bekeken
Hier is de volgende:
DSC08485.JPG
Dacht ik een moeilijk plaatje te schieten, maar het is toch gauw opgelost. Inderdaad op de Lekdijk, onder de A27 door.
De volgende is voor jou.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 mar, 2025 16:01
Ik heb twee schotels voor WiFi van KPN, maar geen idee hoe die werken....
Globaal komt het er op neer dat je een van de twee "schotels" met een netwerkkabel op je modem aansluit. De andere schotel plaats je op een strategische plek (t.o.v. de locatie van je internetmodem en t.o.v. woonkamer / hobbykamer). De beide schotels moeten elkaar kunnen "zien". De WiFi op je modem moet je uitschakelen. Ik heb hier die van Ziggo en heb zo door het hele huis "bereik", kan ook printen via WiFi. Werkt allemaal perfect. Ik denk dat als je de uitleg van KPN volgt, je een heel eind kan komen.