Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan? - Pagina 19 - Forum Wereldfietser

Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan?

362 berichten
Poppink schreef:
do 14 aug, 2025 10:41
Ik vind het zeker een verbetering!

1) Van zwart naar glans, veel mooier
2) Zadel
3) Stuurlint
4) Bluemels
5) Bidonhouders
6) Bidons
7) Framestickers
8) Andere banden
9) Schone ketting
10) Je hebt zelfs die mooie even-in-het-schuuurtje-opzoeken-welke-dat-ook-al-weer-zijn velgen vervangen door ik meen Mavics?

Ik zou de overgang van de lugs naar de buizen nog een ander kleurtje geven om het af te maken.
Dank je! De gele framestickers zijn origineel, maar waren door een vorige eigenaar zwart gemaakt. Kwartiertje poetsen maakte dat ongedaan.

Deze velgen zijn inderdaad van Mavic, Module 4, om precies te zijn, gespaakt om Maxi-car-naven. Robuuste toerwielen, en om het gewicht binnen de perken te houden heb ik er Grand Bois-banden op gemonteerd.

Naar de "lug lining" ga ik nog een keer kijken als ik een besluit heb genomen over de lak, waarin een paar slechte plekken zitten. Voorlopig eerst maar weer eens wat kilometers maken.

Ik heb frame en vork ooit los via Marktplaats gekocht, en bij het zoeken naar meer informatie toen online precies één foto kunnen vinden van een ander identiek exemplaar:
nog een.jpg
jwkeij schreef:
vr 25 jul, 2025 17:21
Stuur gewisseld op mijn 11Ants Distant.
Van een VentureMax 46cm naar een Corralitos in 44cm. Beiden modellen van Ritchey.
Fiets rijdt nu heerlijk!
Afbeelding
https://theradavist.com/ritchey-corrali ... bar-review
Dit is nog het testmodel toch? Maar je gaat hem toch wel kopen geloof ik ;)

Mooie aankoop hoor :D