Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1772 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35433 berichten
Helaas heeft de moderator me permanent verbannen van dit mooie forum.... :roll:
Dat lijkt me sterk, want dan kon je dit bericht ook niet plaatsen.
Stond er een bericht op mijn telefoon, maar niet op mijn computer.
Verbannen.jpg
Ik ben nu weer terug! Was het soms een hacker?
Dat is bij Amerongen
https://maps.app.goo.gl/PKBQG5RT7Rov3fMW9
Zag er zes jaar geleden zo uit:
IMG_3979.JPG
IMG_3975.JPG
Martin E. van Doornik schreef:
do 07 nov, 2024 13:42
Ik ben nu weer terug! Was het soms een hacker?
Toch even een vraag heb je ook op beheerder geklikt en wat gebeurde er toen.
Niet gedaan, vanuit mijn telefoon kan er niet gemaild worden. Wel whatsapp of sms. Mailen kan ik alleen op mijn grote computer. Ben nu afwezig.
Martin is vanuit beheer (uiteraard) niet verbannen. Aangezien het kennelijk om het IP-adres ging is het denkbaar dat dit om een in het verleden geblokkeerd adres gaat. Als we weten om welk adres het gaat kunnen we het weer vrijgeven.
De tovenaar schreef:
do 07 nov, 2024 13:51
Dat is bij Amerongen
Het was geen makkelijk plaatje realiseer ik me en desondanks niet één maar zelfs twee bonuspunten voor de tovenaar!

Nog nimmer vertoond.
Ik dacht eerst ergens bij de Blauwe Kamer bij Rhenen maar kon het niet plaatsen.
Pas toen het platform in beeld kwam herkende ik 'm.
Volgende is ook aan een rivier
koppen.jpg
moderator2 schreef:
do 07 nov, 2024 16:04
Martin is vanuit beheer (uiteraard) niet verbannen. Aangezien het kennelijk om het IP-adres ging is het denkbaar dat dit om een in het verleden geblokkeerd adres gaat. Als we weten om welk adres het gaat kunnen we het weer vrijgeven.
M'n beste moderator, hoe verklaar je de verbanning op mijn telefoon dan? Ik kan wel m'n IP adressen (heb zelfs drie computers) vinden, maar niet op de smartphone, geen idee hoe.... laat maar zitten.
Was ik bang dat ik misschien té goed ben bij raad plaatjes en ik daardoor eruit gegooid werd.
Is de foto met de rivier in Duitsland genomen? Het huis uiterst rechts heeft een raam met rolluik, wat je daar zoveel ziet. Heb de hele Overijsselse Vecht (tot De Haandrik) en de Berkel (eigenlijk te smal voor) afgezocht, maar die ijzeren brug niet aangetroffen. De IJssel is te breed en heeft uiterwaarden en dijken.