Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1761 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35206 berichten
Sorry dat ik je wakker heb gehouden, inderdaad in Mostar en zo te zien na 30 jaar nog steeds stuk en niet meer in gebruik, mij viel het gebouw op vanwege de welhaast egyptische hiërogliefen aan de zijkant, toen was er in stad nog veel meer kapot maar ook waren er al veel tekenen van herstel.
De wandversieringen met mensen en dieren associeerde ik met een museum, voor volkenkunde o.i.d. Dat was het dus helemaal niet, maar de gelijkende foto die ik als eerste vond kwam uit een reisverslag door Bosnië, dus een soort bijvangst, met als waarschijnlijke locatie Mostar. Als je <war damaged buildings in Mostar> googelt, krijg je heel wat te zien. Wat een verschrikking!

Volgende
DSC01439.JPG
Volgens mij is die brug al eerder als raadplaatje te zien geweest.
Ik sluit het niet uit. Wellicht een buitenkansje voor de snelle vinder.
Die brug in Amerika komt me ook bekend voor. Maar ik doe voorlopig niks, want ik zit nu in de trein naar Dresden. Fiets mee.
De handigste en snelste zoekmachine voor dit soort kwesties is toch Google op Afbeeldingen. Met <math "raad plaatje" wereldfietser> vond ik veel van mijn plaatjes terug. Deze stond er niet bij. Totdat het tegendeel blijkt, denk ik dat het een debuut is.