Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1758 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35144 berichten
Van route 66 naar Vinkeveen.
Heb je daar ook al gefietst?
Jouw beurt.
Nee. Stap 1 was om logo's van de waterschappen te rechercheren. Drie veegjes in een cirkel bleek het logo van Waterschap Amstel Gooi en Vecht te zijn. Stap 2 was googelen op <uitkijktoren waterschap amstel> . Mijn god, wat staan er toch veel uitkijktorens in onze natuur en met de meest bizarre constructies. Dit was één van de meest bescheiden ontwerpen. Kennelijk zit er veel los geld in onze waterschappen en natuurorganisaties. De Watertoren Oostburg beviel me wél.

Ik verwacht dat het volgende plaatje het wel zo lang uithoudt dat ik morgenvroeg gerust een MTB-toertocht kan maken.
P1010780.JPG
Als ik de foto met een paar muisklikken uitvergroot, zie ik duidelijk Californische nummerplaten op de auto's. Wit met blauwe letters/cijfers met daarboven in het rood sierlijk cursieve letters California.
Ik heb zelf in 1999 in Californië gefietst.
Californian license plate.jpg
(eigen verzameling)


Hoog in de lucht zie ik een vliegtuig opstijgen, dat kan alleen maar vanuit LAX in Los Angeles zijn. Dan is het een koud kunstje om die portaalkraan op Google satelliet te vinden en ziedaar!

https://www.google.nl/maps/@33.9170342, ... FQAw%3D%3D