Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1749 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34968 berichten
Heb nu even geen zin en we gaan zo aan tafel.
Best lastig... 8)

Is het bij Coronado National Forest? Bij Whetstone, Tombstone in de buurt?

Groet,
Tom.
Meer dan een uur gezocht op Google met "Arizona-New Mexico boundary monuments". Je moet het in het Geronimo-gebied zoeken, zo ongeveer van Trump's ijzeren gordijn op de Mexicaanse grens tot de weg nr. 78. Kon geen verdere aanwijzingen vinden. Nog noordelijker kom je in Indianenreservaten terecht, dat grijs gearceerde gedeelte op de kaart. Dus vervallen.
But nothing, impossible to find Streetview there! :x
Er is daar inderdaad geen Streetview. Maar de weg die op de plaquette wordt genoemd heeft nu wel een naam, die je kunt vinden door te googelen met woorden op de plaquette. Als je die weg volgt tot de AZ-NM grens, de cursor op dat punt zet en de rechtermuisknop indrukt, krijg je de coördinaten van dat punt te zien.
Om het niet te moeilijk te maken : de naam van de weg is voor mij ook genoeg.
Heb m'n computer al uit gedaan en morgen moet ik weg voor een ontmoeting met prinses Beatrix....
Ik heb gekozen voor Virden Highway wegens dat heuveltje op de achtergrond.
Google reliëf kaart.
Nee, het is zeker geen Highway. De weg is nog steeds bijna geheel onverhard. Op de ca. 60 mijl van begin tot eind, ben ik door slechts een handvol auto's gepasseerd, die allemaal met hetzelfde logo beschilderd waren.
Op de website 4lowmagazine.com staat een beschrijving van de Geronimo Trail. Daarbij een foto die bijna gelijk is aan die van het raadplaatje.
De weg is grotendeels onverhard (dus "zeker geen highway"). Wel iets korter dan 60 mijl.
Ook de Continental Divide wordt genoemd...
Is het de Geronimo Trail?

Groet,
Tom.