Twee bruggen op een paar honderd meter tot een kilometer van elkaar. Er staat een trap naar de uiterwaarden toe. Uiterst links een stukje van een witte boog. Gezien de groene boeien vooraan, is hier een scherpe bocht. Op satelliet niet veel van te vinden, Zwolle is een mooi voorbeeld maar is 'm niet. Waardenburg, enz. weggestreept. Zelfs in Duitsland tot aan Bonn toe gezocht, niks....
Edit: alsnog gevonden: A bridge too far (van de film) in Deventer, ik zie dezelfde trap, het zwart-gele getijdenbord en de tweede brug van de A1 in de verte. Dan wel bij hoog water. https://www.google.nl/maps/@52.2508791, ... ?entry=ttu
Aan die opstappunt van het veertje heb ik wel gedacht maar daar is de Streetview te onscherp voor bij het bewijs-herkennen, dan maar op de Welle-kade....
Hier is de volgende (bestaat deels niet op Streetview):
Ik heb met een vel papier over m'n computerscherm gelegd, links tussen de koeltorens en snijdt precies over de kerktoren, dan kom ik net rechts van de spoorbaan uit. Maar de door mij "gevonden" Streetview kan echt niet dichterbij. Er zijn nog wel twee weggetjes daar vlakbij, maar dan heeft het vierkante gebouwtje met de witte vlekken een andere invalshoek en de koeltorens achter de bomen verdwenen.