Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1619 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Gevonden met tijdelijke fietsbrug groningen.
Volgende, omdat er geen streetview van is, is de plaatsnaam voldoende
parking.jpg
Is het Helmstedt?
Ook Helmstedt, het staat makkelijk op de kaart rechts....
En dit is het plein hier. https://www.google.nl/maps/search/Helms ... ?entry=ttu
Oh, ik heb gezocht op Haus des Handwerks en mbv. de afbeeldingen kwam ik uit op Helmstedt.
Plaatsnaam was voldoende dus Frank mag weer 👍
De volgende dan maar...
IMG_3674_new.jpg
Signy-le-Petit
Zoeken op "eglise fortifiée" gaf snel de oplossing.

Edit: heb daar blijkbaar nog op een terras gezeten, zie: viewtopic.php?p=407276&hilit=signy#p407271
De kerk was me niet opgevallen.
Ja, dat klopt.

Ik was er deze zomer, ik volgde de Groene Valleien route.
Ik was er in 2017, ook de Groene Valleien Route.
Nieuwe opgave:
KnipselEE.JPG
Klopt. Herkende je het?
Martin mag weer.
Ja, ik ben er wel een aantal malen geweest, per fiets of per trein. Afgelopen voorjaar nog geweest.
Om nog over stations te hebben, waar staat mijn fiets?
Overkapping.jpg
Mijn gedachte was Hengelo maar de schaduw van je fiets valt verkeerd.
Je NL bordje wijst op grensoverschrijdend gedrag.
Met treinposities heb ik het niet kunnen achterhalen tot nu toe.
Frank heeft het helemaal juist, inderdaad station Nijmegen. Ik kwam vanuit Düsseldorf (geen treinen naar Nederland voorhanden) via Kleve naar Nederland. Ik wachtte op de trein naar Zwolle en dan Groningen. Daarom had ik het NL-bordje nog niet eraf gehaald.
De volgende is voor jou.
Ik heb hem gevonden door in Google afbeeldingen de stations waarvan ik wist dat ze zo'n overkapping hebben af te gaan. Ik had ooit een OV-kaart van mijn werk en heb in die periode veel met de trein gereisd.

Aangezien het nu laat is, zal ik morgenochtend een foto erbij zoeken en plaatsen.
De volgende. Er is geen Streetview van (op een foto na), de naam van de stad volstaat.
IMG_3181_new.jpg
Gezocht met "Rathäuser Deutschland" en na scroll, scroll, scroll, eindelijk gevonden in Minden, Nordrhein-Westfalen (er is ook nog een Minden in Rheinland-Pfalz).
https://www.google.nl/maps/@52.2885638, ... ?entry=ttu
Ga nu weg naar m'n molen, vanavond kom ik terug.
Dat is juist, de volgende naar Martin.
Hier 'n poeste wind, de molen schudt en kraakt ervan. Heb app ontvangen dat er nu sneeuw ligt in Noord-Brabant....
20240114_144637.jpg