Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1595 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35606 berichten
IMG_5346.JPG
Waar was ik op 13 augustus 2023?
ik denk bij sluis Bosscherveld Maastricht:
https://www.google.nl/maps/place/Sluis+ ... ?entry=ttu
WillyW, helemaal correct.

De volgende opgave is voou jou.
Praamkade was zichtbaar en Lanaken ook. Bracht me in Maastricht en met stadionmasten op achtergrond kwam ik bij deze sluis uit.
volgende, ook iets met water.....
raadplaatje 46.jpg
Heino

Via "waterpomp bij kerk" en dan met veel geduld naar beneden scrollen.
“Het verhaal achter die pompt vertelt dat er enkel water uit komt, als degene die pompt een zuiver geweten heeft”
Goed gevonden Janh. Inderdaad bij de kerk in Heino waar jaarlijks de pompdagen zijn. Jij mag weer!
Mbv Overpass Turbo zoeken op albert heijn binnen een straal van 50m van een kerk zou je 'm ook snel kunnen vinden (maar niet zo snel als JanH :wink:)
Die techniek heb ik nog niet onder de knie.
Nieuwe opgave:
KnipselAA.JPG
Ja das goed, hoewel ik niet zeker weet of ik nu in Interlaken of in Unterseen stond. 🤔
Beurt naar de Tovenaar.
Daar heb je ze weer:
schapen.jpg
Logo van de kip/haan lijkt me van restaurant juffrouw Tok, alleen kan ik dan de plek nog niet vinden. Schijnen 4 locaties van te zijn.
🐔 goed bezig Willy 👍
Scherpenzeel bij landgoed Ruwinkel, hier:

https://www.google.com/maps/@52.0842287 ... ?entry=ttu

Bedankt Willy, gezocht op restaurant juffrouw Tok in Google Maps, dan krijg je inderdaad vier locaties.
👍 Volgende voor Frank
Hier is de volgende:
IMG_4013_new.jpg
Dat is helemaal juist Martin. Te dicht bij Groningen denk ik. :wink:
De beurt aan jou.
Frank schreef:
wo 13 dec, 2023 11:33
Dat is helemaal juist Martin. Te dicht bij Groningen denk ik. :wink:
De beurt aan jou.
Ik heb in 2018 ook over dezelfde brug gefietst en foto's gemaakt. Zonder die zo kenmerkende zware kerktoren was het trouwens minder herkenbaar. Ik moet nu even weg, zal straks een nieuwe foto plaatsen.
Ik ben nu weer thuis, gauw een dia scannen en hier is de volgende, ook weer uit de oude doos:
Toren.jpg