Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1590 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34327 berichten
Het lijkt er toch op dat er rechts wordt gereden, maar gezien de bus kan het ook zijn dat ze de bus inhalen en daarom op de andere weghelft rijden…
Denk dat je de middenberm niet hebt gezien op het Raad plaatje!
Ik ben tussen Regent's Park en Hyde Park aan het zoeken. Londen.
Ik had over die straat inderdaad links gefietst, in dezelfde rijrichting als die rode dubbeldekker. Maar voor de foto heb ik m'n fiets juist omgedraaid op het trottoir neergezet. Op de grond staat m'n grote cameratas.
Tjonge, er staan nu wel veel rekken om je fiets te parkeren in die straat. Ik dacht dat Londen niet prettig was voor fietsers.
Leon schreef:
do 07 dec, 2023 12:01
Ik ben tussen Regent's Park en Hyde Park aan het zoeken. Londen.
Niet Regent's Park maar een kleiner park.
Dat park is Holland Park dus.
Kensington High street:
https://www.google.nl/maps/@51.4994813, ... 384!8i8192
JanH schreef:
do 07 dec, 2023 11:49
Denk dat je de middenberm niet hebt gezien op het Raad plaatje!
Je hebt gelijk.
JanH heeft het goed, inderdaad Kensington High Street in Londen. Het was Pinksterweekend 1973. Per vliegtuig naar Heathrow gevlogen, een Trident toestel van BEA. Mijn fiets kon gratis zo los in de bagageruim onderin. Voor 136 gulden retour, weet ik nog. Overnacht op de jeugdherberg in Holland Park. Ik had nooit problemen bij fietsen door Londen en heb ook een bezoek gebracht aan Sint Albans met de langgerekte kathedraal.
Het NL- bordje was net nagelnieuw, zijn eerste tocht over de grens.
De volgende is voor jou.
Eh, hebben jullie mijn oplossing van 10:50, zie vorige pagina, niet gezien? :?
Euh, nee. Maar het is weer duidelijk dat editen niet echt ideaal is in dit spelletje. Ik maak me er ook schuldig aan.
Omdat er nog geen nieuwe post was geplaatst dacht ik dat het nog wel kon. Zal het niet weer doen. Leidt toch tot verwarring.
JanH schreef:
do 07 dec, 2023 13:18
Eh, hebben jullie mijn oplossing van 10:50, zie vorige pagina, niet gezien? :?
Excuses, ik heb het ook niet gezien, inmiddels gecorrigeerd en de volgende is voor jou. :oops:
Was druk bezig, ik moet straks weg, ik kreeg een uitnodiging voor ik weet niet wat en de burgemeester zal daar ook verschijnen. Daarom mn fiets klaargemaakt en dan de trein pakken.
Spannend Martin! En zo is alles weer goed gekomen ..... Nieuwe opgave:
Zwitserland.JPG
Martin E. van Doornik schreef:
do 07 dec, 2023 13:42
...ik kreeg een uitnodiging voor ik weet niet wat en de burgemeester zal daar ook verschijnen.
Hopelijk weet de burgemeester wel wat hij daar komt doen. :D
Veel plezier gewenst!
(Met Martin is het inderdaad never a dull moment)
Martin E. van Doornik schreef:
do 07 dec, 2023 13:42
......... ik moet straks weg, ik kreeg een uitnodiging voor ik weet niet wat en de burgemeester zal daar ook verschijnen. Daarom m'n fiets klaargemaakt en dan de trein pakken.
Of je wordt gearresteerd door Bromsnor of je krijgt een medalje van de koning.
Ik gok op het laatste Martin.

En bovendien denk ik dat het plaatje Gersau aan het Vierwoudstedenmeer is.
Poppink op het Vierwoudstedenmeer.JPG
Ik herinnerde mij deze foto van Bauen aan het meer en ben daarna even het meer langs gesurfd.
Ook weer zo'n edit geval. Poppink post eerst iets alleen over Martin.
Ik zie dan in de pagina met actieve onderwerpen een nieuwe post van Hilver. En als ik die open denk ik dat Hilver het geraden heeft. Blader ik terug, zie ik dat Poppink zijn post heeft aangepast met de juiste oplossing.
Dat ging dus bij mij waarschijnlijk ook mis.
Hoe dan ook: beurt naar Poppink.
Een makkelijke ditmaal.
20200624_1451_DSC1170_J9110.JPG
Rheinau

Zoeken op "overdekte brug zwitserland -luzern"