Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1562 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34405 berichten
M'n hoofd staat er nu niet naar, er is in de nabije omgeving iets ernstigs gebeurd. Kom later wel weer terug.
Buurman dood aangetroffen.
Wat een naar nieuws Martin, sterkte.
-Jan
Dank je, gaan jullie maar verder met raad plaatjes. Groeten vanuit m'n molen. Morgen code geel ivm. storm!
Een hint dan maar?

Het kunstwerk heeft met water te maken...

Herman
Ja, kunstwerk staat aan het water met stukje verderop een (spoor-) brug over dit water. Maar verder zoeken op kunstwerk water geeft nog geen oplossing. Is het in Drenthe?
Niet in Drenthe...
Geen spoorbrug ....
Wel in Nederland?
Als ik het niet dacht!
2 Püntkers Patt
https://maps.app.goo.gl/p3o4j66cSG4MZes36
Fijn dat het straatzicht in Duitsland stap voor stap hersteld wordt.
Poppink je hebt hem goed,
Volgende voor jou.
DSC_1260.JPG
Herfst in Twente.
Dat heb je heel goed gedacht Leon.
Het was een leuke.
Aan de verkeersvoorziening te zien een relatief grote stad in Twente. "Centra" betekent centraal station. Wilde veronderstelling: "Sc" is code voor Enschede. Dus we zijn niet in Enschede. Almelo ook niet want daar zou "Hengelo" staan. We zijn dus in Hengelo. Onderdoorgang van 3,9 m betekent dan dat we onder het spoor door gaan want andere viaducten zijn meestal later gebouwd en hoger. Gekeken hoeveel spooronderdoorgangen er in de buurt van het centrum van Hengelo zijn: 2. De tweede bleek 3,9 m. Daarna een paar keer klikken voor de juiste plek.
Volgende. Ik heb wat met de groene letters gerommeld. Er stond niet leefbess, maar het lijkt er wel op.
Afbeelding
Het landschap ziet erg Zuid-Limburgs uit. Maar die dwarse zadeldak-kerktoren links kon ik niet vinden. De letters Leefbes heb je zeker verwisseld uit de echte plaatsnaam? Heb die letters geprobeerd op de kaart maar lukt niet.
Het is geen plaatsnaam. Je zult bij andere bronnen te rade moeten gaan.
Wel Zuid-Limburg.
Goed gevonden. Jij bent.
Was weinig vindbaar over die cortenstalen units. Toch gelukt mede dankzij de fietssuggestiestroken.

De volgende;
IMG_7607.jpeg