Je kan ook vragen waar hij was op 24-05-2013 om 11.15Bob&Marguérite schreef:Kees, had je niet iets meer kunnen inzoomen op stuur en stuurtas?
foutje: moet zijn 30-04-2013 om 15.51
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch jammer dat Kees z'n Nikon D7100 niet gelijk de coördinaten opslaatkeesswart schreef:Nog wat verder inzoomen en er verschijnt een schimmig beeld op de gps
Italië is wel héél erg grootMichael W schreef:In de EXIF/IPTC-info staat trouwens wel het land waar hij zich bevond.
Het verbaasd mij eigenlijk dat Bob dat nog niet gevonden heeft
Beetje kort door de bocht. Niet de renners, maar de organisatie besluit of een etappe in de Giro wel of niet (geheel) door gaat. Ze rijden ook wel met iets andere fietsen. En bovendien rijden ze tegen elkaar in een wedstrijd. Dan ga/moet je risico's nemen, en dan wordt het gewoon link, met je racefietsje in de sneeuw...De tovenaar schreef:de heren profwielrenners gaan jankend de bus in als er een beetje sneeuw op zo'n col ligt of de etappe wordt helemaal geschrapt.
En je moet niet vergeten dat de kop van de koers er nog redelijk geordend uitziet op TV. Achter de koers is het echter een chaos met 50+ hard rijdende auto's met plukjes eraf gereden renners ertussen.Henrie schreef:Beetje kort door de bocht. Niet de renners, maar de organisatie besluit of een etappe in de Giro wel of niet (geheel) door gaat. Ze rijden ook wel met iets andere fietsen. En bovendien rijden ze tegen elkaar in een wedstrijd. Dan ga/moet je risico's nemen, en dan wordt het gewoon link, met je racefietsje in de sneeuw...De tovenaar schreef:de heren profwielrenners gaan jankend de bus in als er een beetje sneeuw op zo'n col ligt of de etappe wordt helemaal geschrapt.
Als ik de foto verder analyseer, valt me op dat:Michael W schreef:Dat klopt, maar hoe zuidelijker hoe meer het regende natuurlijk!!
Geen idee, ik was er niet bij.De tovenaar schreef:Klopt dit of is het noorden gewoon boven en niet voor de kijkers links?
Nooit geweten dat dit kon. Is zekeren met een koordje eigenlijk wel handig als je de gps vaak van de fiets haalt bij het doen van boodschappen, koffie drinken enz.?De tovenaar schreef:Als ik de foto verder analyseer, valt me op dat:Michael W schreef:Dat klopt, maar hoe zuidelijker hoe meer het regende natuurlijk!!
- Kees zijn Etrex niet zekert met een koordje
Andersom: van noord naar zuid.De tovenaar schreef:[- Ze van zuid naar noord fietsen?
Het is toch de OpenFietsMap!De tovenaar schreef:- Hij geen OFM gebruikt maar de Velomaps
Op mijn gps is het noorden altijd boven.De tovenaar schreef:- De route (of is het een grotere weg) op de pas naar het oosten buigt, op een grens ligt met ten westen daarvan een bergmeertje?
- Naar het noorden loopt een secundaire weg
Klopt dit of is het noorden gewoon boven en niet voor de kijkers links?
Zo is het maar netMichael W schreef:Overigens geeft zo'n plaatje 0,niks aan informatie waar hij precies was, dus raden is zinloos !!
Hans Metz (penningmeester Wereldfietsers) rijdt met z'n vrouw momenteel andersom vanuit Rome, via de route van Hans R., en schreef eergisteren:keesswart schreef:We reden over een zelfgemaakte route van Domodossola naar Rome.
Het weer is gewoon hopeloos in de warVannacht is er verse sneeuw gevallen. Niet op onze tent, want die staat in het dal van de Adige. Wel op de bergen rondom ons. Bij ons heeft het de hele nacht geregend. Het is kil. Mensen op de camping klagen: normaal is het 25 graden in mei!
Voorkomt dat je je GPS niet kwijtraakt onderweg:keesswart schreef:Nooit geweten dat dit kon. Is zekeren met een koordje eigenlijk wel handig als je de gps vaak van de fiets haalt bij het doen van boodschappen, koffie drinken enz.?De tovenaar schreef: Als ik de foto verder analyseer, valt me op dat:
- Kees zijn Etrex niet zekert met een koordje