Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1549 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Sinds zo'n anderhalf week zakte de pijn iets weg in m'n linkerknie. Daarom vanmiddag een stuk of zeventien kilometer gefietst.
Morgen vlieg ik naar Zweden.
20231008_152435.jpg
De caravan is een Knaus uit 1999. Niet dat je er iets mee opschiet 😊
Je kijkt hier naar het westen.
13 Oudendijk
https://maps.app.goo.gl/ZczrUVCM4KtgRS1F6

Makkelijk zat Martin.

Fijn dat het beter gaat met je knie.
Vlak bij het verlaatsbrugje en de woning van de verlaatmeester waar mijn overgrootvader die functie ooit had en mijn grootvader opgroeide...
Poppink, je hebt het helemaal goed, de volgende is voor jou en Herman: het verlaatbruggetje ben ik ook over geweest, zie hier:
20231008_153300.jpg
Bij het nieuws van afgelopen weekend dacht ik: wie wind zaait zal storm oogsten.
DSC00349_1.JPG
Zouden mensen ooit tot bezinning kunnen komen?
Koor St. Jan, ''s-Hertogenbosch?
Kan niet veel uitrichten, ik zit momenteel in de trein naar Schiphol.
Maar het is wel goed hoor Martin!
De volgende:
20231009_113034.jpg
Te laat.....
Martin E. van Doornik schreef:
ma 09 okt, 2023 10:46
... ik zit momenteel in de trein naar Schiphol.
Ik trein ook veel richting randstad. Raad plaatje! deed me denken aan Almere. "Almere 33" gaf direct de oplossing:https://www.google.nl/maps/@52.376225,5 ... ?entry=ttu
Al is de afstand wat anders, maar je hebt het goed en de volgende is voor jou.
Groeten vanuit de jeugdherberg van Stockholm, Zinkens väg 20.
Vlucht uit Schiphol vertraagd, moest in Parijs overstappen en een paar minuten voor gate closed aan boord! :oops:
Martin E. van Doornik schreef:
ma 09 okt, 2023 22:14
Vlucht uit Schiphol vertraagd, moest in Parijs overstappen en een paar minuten voor gate closed aan boord! :oops:
Dus geen vlucht gemist. Mooi.
Martin E. van Doornik schreef: Al is de afstand wat anders, maar je hebt het goed en de volgende is voor jou.
Groeten vanuit de jeugdherberg van Stockholm, Zinkens väg 20.
Zal het noteren voor volgende Raad plaatje!s. :wink:

Nieuwe opgave
KnipselSS.JPG
Geeft niet :wink:
Ook mooi, maar daar is het niet.
Kijk, daar dan weer wel, en dan met nog wel een bonuspunt.
Beurt naar De tovenaar.

(@De tovenaar: een reisverslag van jou inspireerde mij om vanuit een camping in Zwitserland dit rondje van ca 66 km te doen)