Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1545 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Heel mooi, wel geen foto van hetzelfde tafereel maar m.i. zeker een bonuspunt waard.
Beurt naar renel.
Volgende:
held.jpg
Hanover Bahnhof

Gezocht op Man auf Pferd Bahnhof.
Dat is snel en goed geraden! De beurt gaat naar LHTJoost.
Dat ging snel inderdaad. Dat gebeurt me niet vaak.

Nieuwe opgave.
IMG_9346.jpeg
Vooruit: Zweden tussen Stockholm en Göteborg.
Jag vet direkt att det är Sverige. Men det är lätt att säga, cirka 600 kilometer mellan Stockholm och Göteborg och det finns tiotusen sjöar bara i Värmland....

(Ik weet al meteen dat het Zweden is. Maar dat is wel makkelijk gezegd, ongeveer 600 kilometer tussen Stockholm en Göteborg en er zijn alleen al in Värmland tienduizend meren....)
Ik dacht: Martin die kopt hem in maar ik begrijp dat het lastig is. Misschien helpt dat om een meer ten zuiden ieder jaar een fiets-toertocht is van +/- 300km.
Gokje: aan het meer Vättern?
Dat is het meer waar omheen gefietst wordt. De plaats van de foto ligt er niet direct aan.
Ligt daar op de achtergrond de in Zweden bekende Göta kanal?
Nee, ik heb al iets gezegd over de ligging van het raadplaatje tov het genoemde meer.
Ik heb juist op Google satelliet de hele fietsroute rondom Vättern gevolgd en daarbij passeerde ik tweemaal Het Göta Kanal. Zucht, Zweden is gigantisch zo groot.... Over een week vlieg ik naar Stockholm!
De route wijkt aan de noordkant af van het meer en komt daar ik een plaats.
Dan gevonden in Askersund, provincie Örebro.

https://www.google.nl/maps/@58.8784716, ... ?entry=ttu
Jazeker…deze moest wel naar jou gaan.

Beurt naar Martin. 👍🏻
Ik was daar precies de dag voor de fietsrit rond het meer gereden werd maar had niet de rust een dag te blijven. Had ik gewoon tijd voor moeten maken. 315km was wel pittig geweest overigens 😅
Ik zocht vanuit satelliet in Askersund een straat, die haaks op het water lag en dan de zig-zag vormige daken van die ronde huisjes opzoeken. Maar ik heb nu een storing in de computer, kan nog geen nieuwe foto plaatsen. Morgen verder proberen. Ursäkt!
Hoe lang deed je er over die 315 kilometer? Vast minimaal drie dagen.
Blijkt dat de verbinding met de externe harddisk niet goed werkt. Dan maar een fotootje uit de vaste geheugen in de computerkast zelf:
20221028_bew.jpg
Kerk Breede.