Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1515 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35254 berichten
Hier is de volgende:
Naamloos-16a.jpg
Dat is de Basilica di San Frediano in Lucca: https://goo.gl/maps/zQqZVekCt5gByhse9
10 jaar geleden heb ik deze foto gemaakt:
DSC06830.JPG
Heel goed, Tovenaar! Dacht ik al dat het te makkelijk zou zijn. Inderdaad de San Ferdiano in Lucca. Wat kon het gouden mozaïek onder de geveltop in de vroege ochtendzon prachtig schitteren. Ik sliep in de "ostello" (jeugdherberg) welke pal naast de kerk is gelegen. Op de foto van het gebouw, vanaf de stadsmuur genomen, steekt die geveltop met het mozaïek rechts boven het dak uit.
De volgende is voor jou.
Naamloos-20.jpg
Naamloos-17.jpg
Lucca is prachtig, de moeite waard als je in die regio fietst.
Volgende:
brug.jpg
Pont de Saint-Gervais, in Saint Gervais.
Ergens in Rhône-Alpes, denk ik (nu te laat).
Dat is 'm Leon, met op de achtergrond de Vercors, volgende voor jou.
Ik herkende de typische westkant van de Vercors. Ik was daar in 2007, al was het niet in die plaats. Zoveel bruggen zijn er niet over de Isère, dus het zoeken vlotte goed. De derde brug was raak.
Volgende:
fietswinkel.jpg
Engelse teksten maar de huizen die weerspiegelen in de ruiten kan ik niet plaatsen. Doen mij niet zo Engels aan.
Waarschijnlijk weet Martin daar wel raad mee.

Grappig trouwens, die 10%.
Dat zegt in feite helemaal niets, behalve dat er 10% staat.
Waarschijnlijk bedoeld voor het onderbewustzijn.
Ik zie linksonder een Duitse poster, maar ik zie verder ook Belgische kleuren. Brede witte zijmuren, er hangt een soort lamellenluifel voor. Dit soort T-ramen in de weerspiegeling. Misschien ergens in Zuid-Limburg? Ik heb fietsenzaken in Maastricht, Valkenburg en Vaals plus wat meer plaatsen uitgezocht, maar noppes. Ga wat anders doen.
Hoi tovenaar. Uiteraard is dit juist. Kende je het zaakje al? Ik moet er zelf eens gaan kijken. Niet dat mijn fiets al retro genoeg is. Er staat veel chroom en felle kleuren. Het gebouw was in de jaren 80 nog de brandweerkazerne. Als je daar woonde dan was een ononderbroken nachtrust een zoete droom. Nu is het een hippe hotspot.
Jij bent.
Martin, je was best in de richting, maar te laat.
Geeft niet 8)
Nee, kende die zaak niet, gewoon gezocht op vintage fietsenzaak Maastricht.
Volgende:
screenshot.jpg
Ik zie Franse autonummerplaten (ik heb er zelf drie in m'n verzameling). Is het ergens aan de kust? Dit vanwege de vissenstaart op het fontein.
Verder kan ik er niet veel mee.
Frankrijk.jpg
Wel in Frankrijk, maar niet aan de kust
Arbois

1 Pl. Petite Place
https://maps.app.goo.gl/NqbS9PEri7Ktw9qy7
Ben there, done that.
Nu niet thuis, anders had ik er een foto van.
Poppink schreef:Ben there, done that
Volgens mij ging dit draadje ooit hier over. Afgezien van de tikfout. 😉
👍Poppink. A.s. vrijdag fietst het Tour peloton door Arbois, mooie rit door de Jura.