Ooh kijk, dat scheeltmartinmack schreef: ↑di 29 jun, 2021 20:37Oke je begrijpt hem verkeerd![]()
Geen aandrijf ketting maar een veiligheids ketti g zodat mn fiets niet gestolen word![]()

Om bij Willem aan te sluiten, respect!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ooh kijk, dat scheeltmartinmack schreef: ↑di 29 jun, 2021 20:37Oke je begrijpt hem verkeerd![]()
Geen aandrijf ketting maar een veiligheids ketti g zodat mn fiets niet gestolen word![]()
Via de Côte de Stockeu? Als je die zonder afstappen kunt oprijden, dan komt het in de Eiffel ook vast goed.
Dan ben ik benieuwd wat jou laagste verzet is en/of met welke snelheid je naar boven fietstmartinmack schreef: ↑wo 30 jun, 2021 08:55Met deze bepakking ben ik de Cauberg, vaalseberg op gefietst, en naar Camerig gefietst. Over 2 weken naar Luxemburg en de Eifel
Dank je welDan ben ik benieuwd wat jou laagste verzet is en/of met welke snelheid je naar boven fietstMet zoveel bepakking een flinke prestatie.
Dit is er eentje waar ik direct grote winst zie, zowel qua gewicht als vooral qua pakmaat. Een donzen mummy (of quilt) van bijvoorbeeld Cumulus is echt een gigantische vooruitgang. Aanrader!
Man, man, wat een bepakking en wat trap je hard.martinmack schreef: ↑wo 30 jun, 2021 11:24Berg op (echt stijl) is mijn snelheid 5-7 km/h
Vlakke weg zonder wind tegen kan ik 26-28 km/h halen met volle bepakking
Met wind tegen word het lager. Gemiddeld zit is tussen de 20 en 22 km/h![]()
Mag ik niet hebben.... ik ben allergisch voor dons.
Klopt ik trap stevig door maar het is niet aan 1 stuk doorMan, man, wat een bepakking en wat trap je hard.
Die heb ik ook mee ja (-:Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17
Ikzelf neem bijvoorbeeld méér kleding mee. (zwembroek, truitje/vest, [...], windjack/regenjack, [...], [...] slippers, buff, [...], handschoentjes, [...], helm, ...).
Daar zit al een groot verschil. Ik probeer elke dag te wassenIkzelf neem bijvoorbeeld méér kleding mee. (zwembroek, truitje/vest, bodywarmer, windjack/regenjack, overhemd, 2e paar schoenen/slippers, buff, slaapshirt, handschoentjes, pet, helm, ...).
Dat is inderdaad een verschilmartinmack schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:37Daar zit al een groot verschil. Ik probeer elke dag te wassenIkzelf neem bijvoorbeeld méér kleding mee. (zwembroek, truitje/vest, bodywarmer, windjack/regenjack, overhemd, 2e paar schoenen/slippers, buff, slaapshirt, handschoentjes, pet, helm, ...).![]()
Wil je aangeven waar ik dat zou suggereren?Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17...In tegenstelling tot wat willem, jurr, fedor, loknor, poppink en wim suggereren is je bagage naar mijn idee een keurige afweging van wat mee mag en wat thuis kan blijven...
Onderaan bladzijde 15. De suggestie is het gewichtheffertje.willem.m schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:49Wil je aangeven waar ik dat zou suggereren?Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17...In tegenstelling tot wat willem, jurr, fedor, loknor, poppink en wim suggereren is je bagage naar mijn idee een keurige afweging van wat mee mag en wat thuis kan blijven...
Ik heb geen oordeel over wat hij meeneemt. Iedereen heeft immers zijn eigen voorkeuren. Ook bemoei ik me niet met zijn paklijst.Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:56Onderaan bladzijde 15. De suggestie is het gewichtheffertje.willem.m schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:49Wil je aangeven waar ik dat zou suggereren?Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17...In tegenstelling tot wat willem, jurr, fedor, loknor, poppink en wim suggereren is je bagage naar mijn idee een keurige afweging van wat mee mag en wat thuis kan blijven...
Ik probeer vooraf al uit te zoeken welke camping een droger heeftDat is inderdaad een verschil. Maar eh, wanneer je dus elke dag wast blijf je droog en warm in t'shirt en afritsbroek?
Idem hiero.willem.m schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:49Wil je aangeven waar ik dat zou suggereren?Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17...In tegenstelling tot wat willem, jurr, fedor, loknor, poppink en wim suggereren is je bagage naar mijn idee een keurige afweging van wat mee mag en wat thuis kan blijven...
Ik volg Fedor en Willem.m, ik zie niet waar we suggereren dat dit een rare uitrusting is.willem.m schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:49Wil je aangeven waar ik dat zou suggereren?Grandonneur schreef: ↑ma 05 jul, 2021 09:17...In tegenstelling tot wat willem, jurr, fedor, loknor, poppink en wim suggereren is je bagage naar mijn idee een keurige afweging van wat mee mag en wat thuis kan blijven...