Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1425 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35069 berichten
Je eerste denkrichting is juist. Maar wat bedoel je met het Deltagebied?
Jan stond met z'n dikke telelens bij de stelling Nansum op de dijk.
Ik moest het even opzoeken, Uiteinde, Hoogwatum, maar het klopt.
Had geen dikke telelens bij me, dat heeft de Sony RX100 IV niet.

Om precies te zijn stond ik hier op de dijk:
Schermafbeelding 2023-02-28 112015.png
En dit is dat Pampusachtig geval dat je ziet:
Schermafbeelding 2023-02-28 112726.png
Had dat nog nooit eerder gezien.

Poppink mag weer.

Edit: ik zie dat je Uiteinde en Hoogwatum hebt vervangen door Stelling Nansum. Daar stond ik dan dus niet op de dijk, scheelt toch een 370 meter. :wink:
Maar goed, jij mag weer.
Ik kreeg op deze plek volgens mij meer overeenkomst, vandaar die wijziging.
20180720_1301_DSC_1756_D3400.JPG
Vertel....
Makkelijk zat, Hindeloopen. In twee seconden herkend. Ben er nog een paar jaar geleden langs gefietst. 8)
https://www.google.nl/maps/@52.9419425, ... 384!8i8192
Gevonden in Friesland Martin.
Jouw beurt.
Poppink schreef:
di 28 feb, 2023 13:35
Gevonden in Friesland Martin.
Jouw beurt.
Dank je Poppink. Nog even geduld voor m'n volgende foto, want we hebben momenteel familiebezoek in huis.
Hier is dan de volgende:
Daip.jpg
(het tweede huis van links heeft op Streetview nu zwarte dakpannen)
Heel goed gevonden, RIH! De Jan Oldenburgerstraat langs het Pekelderdiep in Oude Pekela. Best een moeilijk plaatje, hè?
De volgende is voor jou.
Ja, lastig plaatje. Zocht eerst naar oost-west liggend water maar dat was het niet.
Hier de volgende.
weer water.jpg
Reitdiep! Er is geen Streetview waar jij stond, maar dit moet wel het meest benaderen. Dezelfde bomengroep op de achtergrond met daarachter een rij bomen. De witte turbine links daarvan klopt ook. De hoogspanningsmasten hebben "twee verdiepingen", dat is vlakbij Schifpot. De masten met "drie verdiepingen" staan ten zuiden van Garnwerd en worden binnenkort vervangen door nieuwe dubbele masten.

https://www.google.nl/maps/@53.3210682, ... 312!8i6656
Je moet ongeveer links op de dijk gestaan hebben.
De beurt gaat weer naar Martin.
Ik stond ik hier op de dijk: https://www.openstreetmap.org/#map=19/53.32106/6.46300, omhoog gelopen bij de bomen langs de weg op jouw google-link.
Zonder het onvolprezen openstreetmap had ik het vorige raadplaatje niet gevonden.
Dank je, RIH. Hier is dan de volgende:
Oude geveltjes.jpg
Heel goed, Grandonneur! Zo te zien ben ik vergeten "Zuiderzeeroute" te blurren op dat LF-bord....
Ik maakte in november 2016 een fietstocht in, wat ik zelf noem, de "buik van Noord-Holland".
De volgende is voor jou.
ja maar als je zoveel mogelijk wegblurrt kunnen we toch het plaatje helemaal niet meer raden :roll:

De volgende opdracht,
71056236-AA36-4AE3-800C-FC31D2287324.jpeg
Geprobeerd, maar moeilijk. Vandaag niet in de stemming, ga straks naar ziekenhuis Dokkum voor een ingreep.
Sterkte Martin.

Ik kan het Raad plaatje! ook niet vinden. Toch heb ik het gevoel dat ik deze vaak ben tegengekomen bij zoekacties naar een andere fietsbrug, tenminste, de brug komt me zo bekend voor. :?
Het plaatje is geschoten binnen de bebouwde kom van een stadje, beperk je tot de regio waar je me verwachten kunt. Staat niet op straatblik, is wel te zien vanaf de brug daar in de verte. Hij staat trouwens wel op mapillary.