Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik weet niet wat de alarmmelding is?arnob schreef:Bij het installeren van OFM_EU2013_N1.zip alarmeert mijn virusscanner (Avast versie 80.0.1483) wel heel erg hard. Is dit verwaarloosbaar of toch maar even wachten op een schone versie?
Bedankt Peter, kan je precies zeggen welke Radreiskarte dat is? Want dat mag natuurlijk niet, zo'n dubbele Family ID.Peter M schreef:Bij het installeren van Openfietsmap Scandinavia riep de installer dat die al geïnstalleerd was. De waarschuwing bleek te komen van de reeds geïnstalleerde RadReisekarte.
Deze kaart verwijderd en de installatie gaat vlekkeloos.
Niet schokkend, maar ik wilde het wel even melden.
Peter
Opgeruimd staat netjes Ik heb het op de mkgmap lijst gevraagd, het is wel noodzakelijk dat er een map ID lijst komt of althans wordt bijgehouden (Javawa? )Peter M schreef:Hmm... JaVaWa reinigt grondig. Niets meer van terug te vinden.De tovenaar schreef:Peter, kan het een oudere versie zijn van die kaart?
Wat ik nog weet is dat het een versie van oktober 2012 was. En het oorspronkelijke downloadbestand heb ik ook niet meer.
Peter
Je bent me voor. Ik had het ook even willen doen, maar ik raakte helemaal verdwaald in Europa.De tovenaar schreef:Heb nu de laatste Radkarte Scandinavië van december 2012 geïnstalleerd, geen conflicten.
Ik heb van een andere Avast gebruiker hetzelfde bericht ontvangen.arnob schreef:Bij het installeren van OFM_EU2013_N1.zip alarmeert mijn virusscanner (Avast versie 80.0.1483) wel heel erg hard. Is dit verwaarloosbaar of toch maar even wachten op een schone versie?