Ook mooi? Ik vind dit een van de spuuglelijkste stationsgebouwen van Duitsland. Inderdaad München. Haast vergelijkbaar met het vorige station van Liège-Guillemins. Het DB-logo rechtsboven is inderdaad geblurd. Verder stond er geen enkel opschrift op de gevel dat dit een station is. Daarom vanaf de straat niet bepaald als Hauptbahnhof herkenbaar.
De volgende is voor jou.
Was eerst benieuwd wat je op die banieren had weggepoetst en solar emblem blau gelb bracht verheldering. München dus. Het wandelend publiek wees op de nabijheid van een station.
Ben wel eens in München uitgestapt ooit maar het plaatje kwam me verder totaal onbekend voor.
Lijkt op een van de sterflats in Wageningen, bijvoorbeeld aan de Thorbeckelaan, maar ik krijg het verdeelstation (of wat dat ook is op de voorgrond) niet op Google Satellite te zien.
De witte randen op de buffers is een kenmerk van de Veluwse Stoomtrein, die tussen Apeldoorn en Dieren rijdt. Misschien op station Loenen (Gld)? Wil niet zeggen dat die wagon een vaste opstelling heeft. https://www.google.nl/maps/@52.128503,6 ... 384!8i8192