Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1361 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34402 berichten
Nieuwe opgave:
KnipselYY.JPG
Pfff... Dat is lastig hoor.

Kansas?
Ha ha, zo ver was ik ook al gekomen, tovenaar. Ik heb alleen geen zin om die hele track af te gaan lopen (krijg ik alleen maar rsi van).

Kan jij 'slim' zoeken op transamericantrail+silo+tractorgraveyard+kansas?
In de ongeschreven regels staat niet dat het gemakkelijk moet zijn. 🤪
Yep, TransAm in Kansas. En ook in het blauwe gedeelte van dat kaartje van RideWithGps.
Nee. Locatie waar jij naar verwijst is hier: https://www.google.nl/maps/place/Weller ... 7669?hl=nl
De TransAm komt hier niet langs. Die gaat onder Great Bend door: Van Nickerson, naar Larned en dan naar boven naar Rush Center, en dan verder westwaarts naar Bazine over de 96.
Waar jij naar verwijst lijkt mij een netjes geordende "graveyard". Mijn Raad plaatje! is dat niet. Ik kan trouwens op Google niet vinden hoe de locatie van mijn Raad plaatje! zou moeten heten. Het is wel zichtbaar op streetview, maar op het hek staat geen naam ofzo.
Heb het geprobeerd maar ik kan niet op afbeelding zoeken naar Amerikaanse scrapyards/junkyards. a) de ongelooflijke teringbende die lukraak op een veld of in een bos neergekwakt wordt, en b) de prachtige dingen die daar dan liggen te vergaan. Wordt er helemaal verdrietig van.
Het is volgens de ongeschreven regels van dit spel niet de bedoeling dat deelnemers verdrietig worden door mee te doen aan dit spel. Om verder verdriet te voorkomen een hint waarvan ik hoop dat we dit Raad plaatje! dan snel achter ons kunnen laten en we kunnen overgaan naar vrolijker Raad plaatje!s.

De hint: in mijn vorige post wordt de locatie weergegeven van Weller Tractor Salvage Inc. Het is vanaf deze locatie 137 km (berekend door Google Maps) fietsen naar de locatie van het Raad plaatje!
Letwel: niet hemelsbreed / as the crows flies.
Je mag overwegen om een ander raadplaatje te posten...
De Tovenaar heeft het goed. Beurt naar de Tovenaar.
Was zoeken naar een speld in een hooiberg maar met die laatste hint te doen.
tunnel.jpg
Ben even bezig geweest en veel straat art / graffiti gezien in fietstunnels maar deze niet :?
Geen :idea:
Ging nog even verder met de usual-suspect plaatsnamen tussen Amersfoort en Emmen.
"graffiti fietstunnel putten" gaf de oplossing: Ede.
oplossing.JPG
oplossing.JPG (34.41 KiB) 244 keer bekeken
Goed bezig Jan! Scheelde maar één letter met jouw vorige raadplaatje uit Eden dus dacht ik maar eentje uit Ede uit de hoge hoed te toveren. 🧙‍♂️
jeetje daar ben ik vroeger best vaak onderdoor gefietst. Net te weinig aanknopingspunt om het tunneltje te herkennen blijkbaar. Valt me weer tegen van mezelf :cry:
Nieuwe opgave:
KnipselCC.JPG
Wij rijden hier de Zeelandbrug op vanuit het zuiden