Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 137 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Het eerste huisje lijkt me ergens in Limburg (ik heb waarschijnlijk ook op het terras gezeten en Gulpen Dort gedronken), het tweede Bergen.
Die tweede lijkt me eerder hier:
Afbeelding
Met de tweede bedoelde ik de foto van Michael, met de eerste de terrasfoto van B&M
arnob schreef:Met de tweede bedoelde ik de foto van Michael, met de eerste de terrasfoto van B&M
Die tweede is in Bergen Noord-Holland, dat klopt dus, die eerste is nog steeds niet geraden 8)
Expresso schreef:Die tweede lijkt me eerder hier:
Afbeelding
Het tweede elec. huisje klopt vanaf de andere zijde bekeken! 8)
arnob schreef:Het eerste huisje lijkt me ergens in Limburg (ik heb waarschijnlijk ook op het terras gezeten en Gulpen Dort gedronken), het tweede Bergen.
Ergens in Limburg is te ruim!
Bob&Marguérite schreef: Ergens in Limburg is te ruim!
Verklap het maar gewoon :wink:
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef: Ergens in Limburg is te ruim!
Verklap het maar gewoon :wink:
Het eerste huisje is in Illikhoven, een gehucht in de Nederlandse gemeente Echt-Susteren gelegen in de provincie Limburg. Het ligt tussen de Maas en het Julianakanaal aan de doorgaande LF route naar Maastricht,
het tweede staat in Eys, voor de kerk ofwel daar waar veel wielerrondes langs gaan.
Bob&Marguérite schreef: Het eerste huisje is in Illikhoven, een gehucht in de Nederlandse gemeente Echt-Susteren gelegen in de provincie Limburg. Het ligt tussen de Maas en het Julianakanaal aan de doorgaande LF route naar Maastricht,
Links bij het begin van het 'dorp' (met dank aan Streetview); je rijdt er wel zo maar aan voorbij hoor !!

Bob&Marguérite schreef:het tweede staat in Eys, voor de kerk ofwel daar waar veel wielerrondes langs gaan.
Vanaf het terras bij café De Tantes geschoten :wink:
Michael W schreef: je rijdt er wel zo maar aan voorbij hoor !!
Nee hoor, want aan de overzijde liggen, op beide lokaties, terrasjes met
heerlijke appeltaart! :wink:
In het vliegtuig had ik mijn fiets aan boord, maar welke plaats is dit?

Afbeelding
Martin E. van Doornik schreef:In het vliegtuig had ik mijn fiets aan boord, maar welke plaats is dit?

Afbeelding
Delft - aanvliegroute naar Schiphol. Je ziet de A13 met links op de foto Delfts Hout. Je vliegt Noord-oostelijk zo te zien, mits je aan het landen bent.

groet,
ruudvp schreef:
Martin E. van Doornik schreef:In het vliegtuig had ik mijn fiets aan boord, maar welke plaats is dit?

Afbeelding
Delft - aanvliegroute naar Schiphol. Je ziet de A13 met links op de foto Delfts Hout. Je vliegt Noord-oostelijk zo te zien, mits je aan het landen bent.

groet,
Klopt, het is Delft. De opvallende witte rechthoek midden in het oude centrum is het marktplein met het stadhuis en de Nieuwe Kerk. Het toestel ‒ een KLM Fokker ‒ uit Parijs zette inderdaad een landingsprocedure in richting Schiphol.
Dit lange fietspad is net dit jaar opgeleverd, en op sommige plekken werd er zelfs nog aan gewerkt:

Afbeelding

Waar is het?
gijsvs schreef:Dit lange fietspad is net dit jaar opgeleverd, en op sommige plekken werd er zelfs nog aan gewerkt:
Waar is het?
Ravel, Ardennen ?
gijsvs schreef:Dit lange fietspad is net dit jaar opgeleverd, en op sommige plekken werd er zelfs nog aan gewerkt:
Waar is het?
De Vennbahn - Eiffel ?
Yes, Ruud heeft 'm goed, het is inderdaad de Vennbahn. Vele kilometers lang gaat het hier met 2 à 3% vals plat omhoog over een oude spoorweg. Je rijdt echt in een soort van perfect geasfalteerde "tunnel" tussen de bossen links en rechts, de bochten zijn allemaal zeer ruim omdat het vroeger een spoorweg was. Apart fietsen!
En hoe 'saai' wordt dat na een paar uur?

(Lijkt me qua beperkte stijging wel ideaal)
Polling schreef:En hoe 'saai' wordt dat na een paar uur?

(Lijkt me qua beperkte stijging wel ideaal)
Niet :P Ik heb 'm in mei gefiets en het gaat niet uren door. Het gaat ook niet alleen maar door bos, maar boven wordt je getracteerd op uitzichten.
Laat ik heel eerlijk aangeven dat de Limesroute tussen Regensburg en Passau saaier was.

(PS. Is het bij dit spelletje zo dat ik nu een plaatje moet posten?)

Groet,
ruudvp schreef: (PS. Is het bij dit spelletje zo dat ik nu een plaatje moet posten?)
Er zijn geen vaste regels of verplichtingen 8)