Die tweede lijkt me eerder hier:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het eerste huisje is in Illikhoven, een gehucht in de Nederlandse gemeente Echt-Susteren gelegen in de provincie Limburg. Het ligt tussen de Maas en het Julianakanaal aan de doorgaande LF route naar Maastricht,Michael W schreef:Verklap het maar gewoonBob&Marguérite schreef: Ergens in Limburg is te ruim!
Links bij het begin van het 'dorp' (met dank aan Streetview); je rijdt er wel zo maar aan voorbij hoor !!Bob&Marguérite schreef: Het eerste huisje is in Illikhoven, een gehucht in de Nederlandse gemeente Echt-Susteren gelegen in de provincie Limburg. Het ligt tussen de Maas en het Julianakanaal aan de doorgaande LF route naar Maastricht,
Vanaf het terras bij café De Tantes geschotenBob&Marguérite schreef:het tweede staat in Eys, voor de kerk ofwel daar waar veel wielerrondes langs gaan.
Klopt, het is Delft. De opvallende witte rechthoek midden in het oude centrum is het marktplein met het stadhuis en de Nieuwe Kerk. Het toestel ‒ een KLM Fokker ‒ uit Parijs zette inderdaad een landingsprocedure in richting Schiphol.ruudvp schreef:Delft - aanvliegroute naar Schiphol. Je ziet de A13 met links op de foto Delfts Hout. Je vliegt Noord-oostelijk zo te zien, mits je aan het landen bent.Martin E. van Doornik schreef:In het vliegtuig had ik mijn fiets aan boord, maar welke plaats is dit?
groet,
Niet Ik heb 'm in mei gefiets en het gaat niet uren door. Het gaat ook niet alleen maar door bos, maar boven wordt je getracteerd op uitzichten.Polling schreef:En hoe 'saai' wordt dat na een paar uur?
(Lijkt me qua beperkte stijging wel ideaal)