Wat goed! Links zie je de witte stippen van de veerboten naar Rødby in Danmark en rechts de Fehmarnsundbrücke naar het Duitse vasteland. Had dit raadsel als een moeilijke gehoopt....gios schreef:Fehmarn
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik gokte erop dat je het vliegtuig naar Zweden nam ...dan is het niet moeilijk meer .Martin E. van Doornik schreef:Wat goed! Links zie je de witte stippen van de veerboten naar Rødby in Danmark en rechts de Fehmarnsundbrücke naar het Duitse vasteland. Had dit raadsel als een moeilijke gehoopt....gios schreef:Fehmarn
JA!gios schreef:Ik gokte erop dat je het vliegtuig naar Zweden nam ...dan is het niet moeilijk meer .Martin E. van Doornik schreef:Wat goed! Links zie je de witte stippen van de veerboten naar Rødby in Danmark en rechts de Fehmarnsundbrücke naar het Duitse vasteland. Had dit raadsel als een moeilijke gehoopt....gios schreef:Fehmarn
Ben ik nu aan de beurt?
Yep...................en het mannetje is de Foekepotter (Rommelpot)kwootje schreef:De wereldstad Grathem-city
Uniek? Wel deze gemetselde huisjes, okay dit model zal je op meerdere plekkenHenrie schreef: Dat kan echt overal zijn. Die dingen zijn bepaald niet uniek, en ik zie ook geen naambordje van een netbeheerder, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op...
Nee, dit soort gemetselde elektriciteitshuisjes zijn bepaald niet uniek. Nederland is ermee bezaaid. Je moet er alleen een beetje oog voor hebben, want veel van die huisjes staan een beetje weggedrukt tussen de bosjes, achter huizen, of ze zijn onderdeel van een groter gebouw (garageboxen zijn populair), of ze zijn vermomd als mini-villa:Bob&Marguérite schreef:Uniek? Wel deze gemetselde huisjes, okay dit model zal je op meerdere plekken
kunnen tegenkomen maar ze verdwijnen steeds meer. Nu plaatsen ze prefab betonblokken.
Dus toch uniek!Henrie schreef:Nee, dit soort gemetselde elektriciteitshuisjes zijn bepaald niet uniek..................................... Ik kan het door jou getoonde huisje daar niet vinden trouwens...