Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 134 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34323 berichten
Michael W schreef:
keesswart schreef: Weer goed geschoten Michael! Of wist je nog waar ik vorig jaar gefietst heb? :wink:
Wie gaat er voor de tweede prijs?
Tuurlijk wist ik dat nog, vandaar dat ik er geen plaats of naam bij geef ;-)
mooi bultje voor een crossfiets met schijfremmen :wink:
Zeker! Maar met de verhuisfiets lukte het ook. Al had ik niet alle bidons gevuld :)

Afbeelding
Michael W schreef:
keesswart schreef: Weer goed geschoten Michael! Of wist je nog waar ik vorig jaar gefietst heb? :wink:
Wie gaat er voor de tweede prijs?
Tuurlijk wist ik dat nog, vandaar dat ik er geen plaats of naam bij geef ;-)
Maar ik ken dit kruis niet en ongetwijfeld veel andere WF'ers ook niet. Ben wel benieuwd waar hij staat!
Martin E. van Doornik schreef: Maar ik ken dit kruis niet en ongetwijfeld veel andere WF'ers ook niet. Ben wel benieuwd waar hij staat!
Ergens in Frankrijk Martin :wink:
De Tour de France is er al vijftien keer langsgekomen :|
Dat kruis weet ik niet :( , maar volgens mij is dit het wegdek van de zuidelijke klim van de Galibier, tussen de tunnel en de top.

Peter
Het is niet de Galibier, maar wel daar in de buurt. Vlakbij het kruis staat deze koek- en zopietent. In de zomer komen er veel fietsers langs, 's winters is het een geliefde bestemming voor off-piste skiërs :wink:

Afbeelding
Col du Croix du Fer.
ijzeren kruis.

Henk

kunst en fietswerk
Afbeelding

Yep! Deze col is naar het ijzeren kruis genoemd: Col de la Croix-de-Fer.
keesswart schreef:Afbeelding

Yep! Deze col is naar het ijzeren kruis genoemd: Col de la Croix-de-Fer.
Stom van mij, want als je de foto neemt met de fietser, heb je op de Galibier de gletscher van de Meije in beeld.

Maar ja, ik ging dan ook linksaf de Glandon op en liet de Croix de Fer rechts liggen.

Peter
Afbeelding

Origineel tuinhekje, maar waar? :wink:
Zo'n hek kan overal staan. Ik ben er al meerdere tegengekomen.
Deze komt me bekend voor...............maar kan -in tegenstelling tot de eigenaar - deze niet plaatsen. :(
Als ik Karlsruhe zeg, zit dan in de buurt?
M'n vrouw zegt Denemarken of Skane!
Bob&Marguérite schreef:Zo'n hek kan overal staan. Ik ben er al meerdere tegengekomen.
Deze komt me bekend voor...............maar kan -in tegenstelling tot de eigenaar - deze niet plaatsen. :(
Als ik Karlsruhe zeg, zit dan in de buurt?
Ik was helemaal vergeten dat ik deze geplaatst had :roll:

Karlsruhe is heel ver uit de buurt !!
Skane is het ook niet. Zeg maar daar ergens tussen in 8)
Het moet hier ergens dicht in de buurt zijn:
Afbeelding
Expresso schreef:Het moet hier ergens dicht in de buurt zijn:
Zeker weten ja :wink:

Aan dit pad om precies te zijn !!

Afbeelding
Ja,ja dat hek ligt aan een voetpad vandaar dat ik het niet gezien heb...........
Afbeelding

.........daar fiets ik nooit :wink:
Nee, ik ben er nog nooit geweest, maar ben op diverse plaatsen dit soort hekken tegengekomen, aardig creatieve oplossing!
Afbeelding

Reuzenpotloden met vierkante punten.... Zeker omgekeerde palen zo uit de bouwmarkt en geen ronde puntenslijper voorhanden. Maar wel heel leuk creatief van de maker!
Hallo,

hoe kan je een foto in een bericht plaatsen?

groetjes

Frank en Diane
frank en diane schreef:hoe kan je een foto in een bericht plaatsen?
Zie : http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... f=6&t=8871
Onlangs vanuit een vliegtuig gefotografeerd. Geen fiets aan boord deze keer, maar ik heb eerder vaker over dit eiland gefietst.
En welk eiland is dit? Het noorden is links.
(excuses voor de weerspiegeling van mijn gestreepte overhemd op het raampje)

Afbeelding