Je hoeft niet mee te doen hoor. Mag ik dan veronderstellen dat u nooit een auto of ander vervoersmiddel gebruikt zoals trein of vliegtuig waar je geen enkele moeite hoeft te doen om je voort te bewegen?willem.m schreef: ↑do 15 apr, 2021 22:18Ik schrik hiervan. Een jonge, gezonde persoon zonder lichamelijke beperking die in de kracht van zijn leven voor het gemak van een rijwiel met trapondersteuning kiest. Ik veronderstel ook voor fietsvakanties. Als dat het nieuwe normaal wordt, dus ondersteund met allerlei elektrische toeters en bellen, dan haak ik af.
En ja, ik gebruik hem ook voor fietsvakanties. Ik vind het overbodig om 2 fietsen te hebben in mijn geval. En op een elektrische fiets blijf je even goed fit hoor.
De wereld verandert nu eenmaal. Ik denk dat de eerste fiets ooit gemaakt ook vevloekt werd door veel mensen. Wat was er mis met een paard? Een Paard??? Wat is er mis met je eigen benen om mee te stappen?
Ik fiets rusig en ontspannen verder op mijn elektrische fiets. En soms zet ik hem niet eens aan. Want die optie heb je ook nog op een elektrische fiets.