Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1252 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35069 berichten
Knap gevonden hoor Martin.
Schiet het fietsschuurtje al op?
Het houten geraamte staat er nu compleet, maar de horizontale zolderbalken liggen er nog los op, spullen opgeruimd want vannacht komt er onweer. Nog geen dakspanten en nok.
Afbeelding fietsenhok met tekst.jpg

Hier, om nog een beetje bij de draden te blijven, een nieuwe foto....
DSC03283.jpg
Ik heb gegoogeld op Rappel Ouvert Fraises Legumes maar dat leverde niet heel veel op ... :roll: :wink:
Die posters op de achtergrond zijn helaas te onscherp.
Het bekendste Waalse aardbeiendorp is Wépion, dus mijn gok is: ergens in Wépion!
(Het dorpje is overigens onsterfelijk gemaakt in "Kuifje in Tibet")
Ik heb toch onlangs een fraai fietsboek gemaakt en er is maar één dag met mooie strakblauwe lucht. Niet in België.
Martin E. van Doornik schreef:
di 06 sep, 2022 23:59
Ik heb toch onlangs een fraai fietsboek gemaakt en er is maar één dag met mooie strakblauwe lucht. Niet in België.
Zonder deze voorzet was het natuurlijk onoplosbaar. Hier https://www.google.nl/maps/@50.5482958, ... 8192?hl=nl
Wat ik me afvraag: wat is de overweging om deze foto te maken.
Nou, wanneer ik in Frankrijk ben, zie ik vaak van die borden met Rappel erop (herhaling). Dus waarom niet een foto maar ook leuk als raad plaatje. Je hebt het goed gevonden, in Bonnance iets ten noorden van Templeuve in Noord-Frankrijk. De volgende is voor jou.
Jouw uitgebreide routebeschrijving mappen op een kaart met hoogspanningslijnen gaf de oplossing. Jammer dat de molen gesloten was.

Nieuwe opgave
Knipselb.JPG
Daar ben ik ooit eens langsgefietst. Moest even zoeken,

https://www.google.nl/maps/@53.0429079, ... 8192?hl=nl
Niet ver van mijn vorig Raad plaatje! viewtopic.php?f=23&t=7669&p=424863#p424863

Respect voor jouw geheugen dat geleid heeft tot de goede oplossing. Jij mag de volgende plaatsen.
Aan de beschoeiing aan de oever te zien wordt er op dit kanaal amper gevaren. Heel het Apeldoornse Kanaal afgezocht, maar die brug niet gevonden. Dacht ik aan de Drentse Hoofdvaart, maar daar zijn alle klapbruggen blauw-wit geverfd. Het afgetakte Oranjekanaal heeft alleen vaste bruggen.
(Grandonneur is me voor, de tussenliggende reacties had ik tijdens het zoeken op Google satelliet niet gezien)
JanH schreef:
do 08 sep, 2022 11:05
Respect voor jouw geheugen dat geleid heeft tot de goede oplossing. Jij mag de volgende plaatsen.
tja de één heeft een geheugen voor namen. Het mijne heeft meer met beelden.

De volgende,
IMG_2689.JPG
Lijkt op een racecircuit, maar als ik TT Assen, Zandvoort, Nürnburgring, Heusden-Zolder of Spa-Franchorchamps, enzovoorts op Google satelliet inzoom, zie ik geen witte belijningen als op jouw raad plaatje. Lijkt me ook geen verkeersplein.
Martin E. van Doornik schreef:
do 08 sep, 2022 13:44
Lijkt op een racecircuit, maar als ik TT Assen, Zandvoort, Nürnburgring, Heusden-Zolder of Spa-Franchorchamps, enzovoorts op Google satelliet inzoom, zie ik geen witte belijningen als op jouw raad plaatje.
Misschien wel in de Flevopolder?
Weet nu wel hoe de man op de hoge fiets heet, ook zijn bijnaam, maar dat heeft de oplossing nog niet gebracht.
Op het gras lijkt een nieuwe mountainbike / fietscross / bmx baan aangelegd.
De baan lijkt me een oval, voor races en/of hoge snelheids voertuig testen.
Klopt, maar dan niet in de Flevopolder https://www.google.com/maps/place/Racew ... 5884?hl=nl
De geluidswal was het herkenningspunt.

Foto genomen tijdens de Cycle Vision op 20 en 21 juni 2015?

O ja, die man heet Simon Groen aka De Kuif.
JanH schreef:
do 08 sep, 2022 14:41
Klopt, maar dan niet in de Flevopolder
Ah, ik zat aan het RDW/Politie circuit in Lelystad te denken (-:
Klopt heren, mooi 1-2-3'tje. En inderdaad 2015, we waren op pad richting de Eifel en brachten onderweg een bezoekje aan raceway Venray.

De beurt is aan JanH.
Nieuwe opgave:
Knipseld.JPG