Precies ja, die rots met lange trap omhoogBob&Marguérite schreef:
Bedoel je deze rots?
De Giro is om 14:00 op België 2
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Om exact te zijn: Santa Maria dell’Isola in Tropea, maar de vraag was waar!Michael W schreef: Chiesa di Tropea in Tropea, Zuid-Italië dus, finishplaats van de Giro afgelopen zaterdag
Waar komt eerst, op de achtergrond de bekende brug van Noirmoutier bij Fromentine !!Bob&Marguérite schreef: Als je weet wat en waarom, dan heb je ook waar!
Waar komt eerst, op de achtergrond de bekende brug van Noirmoutier bij Fromentine !!Michael W schreef:Bob&Marguérite schreef: Als je weet wat en waarom, dan heb je ook waar!
Worden vast weer mooie valpartijen daar zoals in 1999 met M BoogerdBob&Marguérite schreef: Uh nee, wel goed maar ik doelde op 2 juli .a.s.
Martin E. van Doornik schreef:Ik vraag me af of alle Raad Plaatje-foto's onderweg echt door WF-leden zijn genomen. Dit geeft het spelletje veel meerwaarde. Zomaar een foto plukken van internet of zo vind ik niets aan.
Groeten terug Martin en we verwachten nu natuurlijk veel raadplaat(s)jes uit the beautiful England.Martin E. van Doornik schreef:Ik vraag me af of alle Raad Plaatje-foto's onderweg echt door WF-leden zijn genomen. Dit geeft het spelletje veel meerwaarde. Zomaar een foto plukken van internet of zo vind ik niets aan.