De Sjelle schreef:Zeg Loknor, wat bedoel je met die Catears? Wanneer ik dat Google kom ik van op die stoffen katoortjes uit die je op je hoofd zet?
gios schreef:Hij zal Catlike bedoelen ! ?De Sjelle schreef:Zeg Loknor, wat bedoel je met die Catears? Wanneer ik dat Google kom ik van op die stoffen katoortjes uit die je op je hoofd zet?
Jurjan heeft gelijk, dat zijn ze. Werken fantastisch. Wel potsierlijkJurjan schreef:Mijn google-fu is blijkbaar wat beter: cat-ears.com

Het kwam omdat mijn vrouw en ik elkaar vaak niet verstaan (we rijden vrij hard, 27kmpu) en ik eens ben gaan zoeken naar een oplossing. Ik zag die Cat-ears en we concludeerden dat "gek" er uit zien op de fiets ons allang niet meer wat doet. Ik ben niet meer een middelbare scholier die zijn image hoog moet houden

Ik heb ze besteld en ben wild enthusiast... maar het is qua look wel slikken.
Voordelen:
- Je hebt veel minder windgeruis, het is zelfs stiller dan zonder helm (ik heb blijkbaar wind pakkende oren^^).
- Je hoort omgevingsgeluid, dus ook verkeer veel beter.
- Je kan weer praten met elkaar.
De claim dat het vooral windgeruis weghaalt kan ik dus beamen. Ander geluid komt hierdoor gelukkig veel beter door.