Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1177 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35075 berichten
Weer terug naar Duitsland, wat te zien is aan de Einbahnstrasse. Maar verder geen idee. Zit momenteel in de trein, fiets mee.
Ik reken Duitsland alvast goed.

Martin E. van Doornik schreef:
za 09 apr, 2022 08:55
.... Zit momenteel in de trein, fiets mee.
Dat is meer iets voor Facebook of Instagram.
Ik zie reclame voor Didam, aanzienlijke hoogteverschillen dus denk ergens bij Hoch Elten.
Hier dus: https://www.mapillary.com/app/?pKey=393613438939948
Genau, Herr Zauberer, sie sind an der Reihe!
Volgende
raadplaat.jpg
Screenshot_20220409-103432.png
Waar meedoen aan raadplaatje toe kan leiden.

Via Facebook en Twitter begon hij mee te doen aan spelletjes waarbij iemand een foto plaatste en vroeg: waar ben ik? Al gauw kon hij goed de locatie van beeldmateriaal uitvogelen, aan de hand van zaken als skylines, tegelpaadjes en verkeersborden. Zelfs een non-descript watertje in een dor landschap kon hij via Google Earth herleiden tot precies de juiste sloot in de Oostvaarderplassen.
Je bent goed op weg Poppink 🕵
👍 Brug is inmiddels klaar, mooi uitzicht op de Groene Kathedraal. Volgende is voor Grandonneur.
IMG_20220409_104857.jpg
IMG_20220409_104835.jpg
thetaplus_20220409104719115.jpg
C61FD69D-B83D-449F-BE39-044C748EA3E5.jpeg
Zoals altijd: mooi fietsje @Grandonneur.
Op dit raadplaatje is op het eerste gezicht het enige onderscheidende kenmerk hoe de vork in de steel steekt.
Hoe zit dat met die vork en het frame?
Volgens mij is hier sprake van een tweede huwelijk.
Klopt renel! Als je de afrit aan de overkant had genomen ipv van de oprit was het nog mooier.

Leuk urban beeldentuintje onder de snelweg.

Poppink; ik ben tamelijk happy met deze fiets! het plaatje is ongeveer versie 1.0 van de eerste vondst. Het knutselen staat even op een laag pitje.
Nieuwe kansen in deze nieuwe ronde:
muurpad.jpg
Ziet er Italiaans uit, de Arno ten oosten van Firenze?
Martin E. van Doornik schreef:
za 09 apr, 2022 19:05
Ziet er Italiaans uit,
ja


de Arno
nee

ten oosten van Firenze?
nee
Ik ga niet verder zoeken, er heeft zich zojuist iets vervelends voorgevallen waarvoor ik niet in de stemming ben. In ieder geval buitenshuis.
Onderdeel van de EuroVelo7 in een best wel toeristisch gebied, ik dacht dat 't niet zo moeilijk was.
Dan veronderstel je dat deelnemers ervan uitgaan dat je een 'officiële' route rijdt. Ik heb gisteravond al even gezocht en vond niks, en laat het daarbij.
willem.m schreef:
zo 10 apr, 2022 17:37
Dan veronderstel je dat deelnemers ervan uitgaan dat je een 'officiële' route rijdt.
Met dat soort veronderstellingen heb ik al aardig wat plaatjes geraden.