Ja, maar toegegeven kan het mij niet altijd lukken, hoor. Heb zojuist de deur van de schuur geschilderd. En bezig om m'n oude fietsverslagen op de computer over te zetten, inclusief dia's scannen. Hoop werk dus.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, maar toegegeven kan het mij niet altijd lukken, hoor. Heb zojuist de deur van de schuur geschilderd. En bezig om m'n oude fietsverslagen op de computer over te zetten, inclusief dia's scannen. Hoop werk dus.
Ook over deze bult valt weer wat interessants te melden.
Om even bij de geschiedenisles te blijven, dit is geen tunneltje maar een viaduct.
Dat "een gebrek aan bestuurlijk en maatschappelijk draagvlak." betekent dat er vanuit de bevolking, die niet van fietsers houdt zodra ze binnen 500 m van hun huis komen, veel verzet kwam tegen het fietspad. Ze vreesden drommen hardfietsende en luide overlastgevers die de weekendrust zouden verstoren. Dat de provincie dit project niet begon als een presentatie van een eenvoudig fietspad maar als een groots Euregionaal Internationaal project van infrastructureel belang of blalabla, en dat ze op sommige plekken wel erg gekunstelde oplossingen presenteerden hielp ook al niet. Dat had men even vergeten. (Of niet?)DaVinci schreef: ↑wo 16 mar, 2022 21:11Er zijn plannen geweest om over het oude tracé een fietspad aan te leggen, maar dat zal er wel niet meer van komen.
https://heerlen.nieuws.nl/nieuws/90273/ ... ht-aachen/
Ja ik heb even niet naar de raad plaatjes gekeken, maar op de achtergrond herkende ik wel de molen De Distilleerketel.Grandonneur schreef: ↑wo 16 mar, 2022 19:54De volgende. Kon niet kiezen tussen een brug of een molen of een kerk of water met boten of een trapgeveltje.
CF48DA9C-4D78-4FDF-B507-5A817DE201DF.jpeg
Start de tijd.