Wybi,
als het over goed lezen gaat: mijn persoonlijke ervaringen over reizen met fietstassen en fietsbagagekarren is hier al enkele keren gepost op dit forum.
Mijn fietskar weegt net geen 5 kg leeg. Ik neem ongeveer 15 kg bagage mee, dus 20 kg bruto. Ik heb ook alles bij wat ik nodig acht. De fietskar is in feite een rugzak op wielen, die ook kunnen verplaatst worden zodat het een wandelkar wordt. Gemakkelijk om inkopen te doen in een supermarkt. Alleen fiets goed op slot en alle andere zaken heb je bij je. Wielen en dissel in 60 sec los, in de zak of eraan en op de rug, zodat je je fiets kunt dragen op een instap van een trein of andere vervoermiddelen. Ik ben ook eens op vakantie geweest met een Bobyak, maar vond de kar eens afgekoppeld koppig. Koos altijd een kant om te gaan liggen en was moeilijk draagbaar.
Let op: dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen. Iedereen doet zijn ding, maar soms vind ik het toch wat ver gezocht.
Succes,
Philmar
als het over goed lezen gaat: mijn persoonlijke ervaringen over reizen met fietstassen en fietsbagagekarren is hier al enkele keren gepost op dit forum.
Mijn fietskar weegt net geen 5 kg leeg. Ik neem ongeveer 15 kg bagage mee, dus 20 kg bruto. Ik heb ook alles bij wat ik nodig acht. De fietskar is in feite een rugzak op wielen, die ook kunnen verplaatst worden zodat het een wandelkar wordt. Gemakkelijk om inkopen te doen in een supermarkt. Alleen fiets goed op slot en alle andere zaken heb je bij je. Wielen en dissel in 60 sec los, in de zak of eraan en op de rug, zodat je je fiets kunt dragen op een instap van een trein of andere vervoermiddelen. Ik ben ook eens op vakantie geweest met een Bobyak, maar vond de kar eens afgekoppeld koppig. Koos altijd een kant om te gaan liggen en was moeilijk draagbaar.
Let op: dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen. Iedereen doet zijn ding, maar soms vind ik het toch wat ver gezocht.
Succes,
Philmar