door
Wybi » do 08 dec, 2016 20:48
Leuk van alle reactie en suggesties. Ik zal even uitleggen tegen welk probleem ik aan liep. Ik wilde gewoon een kar achter mijn fiets, veel filmpjes bekeken welke ik zal moeten nemen, een 1 wieler of een 2 wieler maar eigenlijk zag ik maar weinig goede filmpje zodat je kon zien hoe hij achter je fiets reageert, dus voor het ontwerp gekozen. Tijdens mijn tocht kwam het volgende probleem naar voren. het gewicht van de bagage ging een rol spelen met de snelheid die ik haalde, ik ging dus door de druk op de pendaal lichtje overhellen en dat ging door naar de kar, omdat hij op de achteras gemonteerd was aan beide kanten zoals je kan zien. dus eerst het zware gewicht verplaats naar onder of naar voren van alles geprobeerd. het vlaggetje dat zwaaide van links naar rechts, mensen die mijn wilde passeren die durfde dat niet, bang geraakt te worden Met deze oplossing was ik dat dus kwijt en kan nu een goede snelheid rijden.
Yopie: de kleine wieltje zijn skate wielen om als je hem als bagage wil gebruiken voor in de trein of vliegtuig door de andere wielen te verwijderen, dus offroad kan rijden
max 2015: zoals je al zei dat gewicht is zo"n 40 kilo kar met bagage
leon: of iets met mijn fietstechniek maar dat betwijfel ik omdat ik aardig stil op de fiets zit.