Héél strakke fiets!Bert van Sprang schreef: ↑wo 18 jan, 2023 11:50Het heeft even geduurd (besteld begin 2021!), maar hier is hij dan:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Héél strakke fiets!Bert van Sprang schreef: ↑wo 18 jan, 2023 11:50Het heeft even geduurd (besteld begin 2021!), maar hier is hij dan:
De tassen zijn gemonteerd met originele Ortlieb Fork-Pack Adapters. 45-30 zwart.
Grandonneur schreef: ↑wo 18 jan, 2023 11:33leuke fiets, mooie reis dat 'ie gaat maken
Uit interesse; waarom geen maat groter genomen? gezien stuur/stuurpen/zadel had dat toch makkelijk en mooier uitgekomen?
Hierbij de originele instructie van Ortlieb.
En wat weegt deze hele mooie nieuwe fiets dan?Bert van Sprang schreef: ↑wo 18 jan, 2023 18:02Voorlopig 1,5 kg zwaarder, dat valt een beetje tegen. Ik ga nog eens uitzoeken hoe dat komt, de banden zijn in ieder geval wel een stuk zwaarder.wat is het verschil in gewicht met deze?
Dan wordt er weer heel wat van de investering overboord gegooid
Qua gewicht maar een beetje
Oh jazeker, in theorie zeer zeker. Maar deze velgen zullen ook wel weer wat breder zijn, wat ook weer meer materiaal is. En waar de velgemvelg een slijtage onderdeel is, hoeft afgezien van deuken, scheuren of andere ellende dat bij een schijfrem velg niet zo te zijn. Dat kan andere afwegingen betekenen in keuzes door de potentieel langere levensduur.
Staat ook wel fraai bij het frame zo dat titanium stuur en zadelpen erbij. (-;Bert van Sprang schreef: ↑do 19 jan, 2023 12:06Ik ben niet van plan mijn mooie titanium onderdelen door wellicht lichter carbon onderdelen te vervangen
[...]
Verwijderen spatborden, slot en standaard gaat ook niet gebeuren, deze fiets gaat ook gewoon gebruikt worden voor woonwerkverkeer.
Kijk, toch nog wat op de To-Do ondanks dat het al zo'n fraaie fiets is (-:Bert van Sprang schreef: ↑do 19 jan, 2023 12:06Wel: andere stuurpen (zodra weer leverbaar), inkorten stuur en zadelpen, andere binnenbanden, andere pedalen (zodra weer leverbaar).
Titlist? Van voordat er in Japan Engelse woordenboeken waren?
Mooi vitrinekastje aan de wand, onder deze:A) ornament op het bureau of op een voetstuk in de vensterbank,
Zo zie je maar, het verkopen van een stukje beleving is van alle tijden
Goeie ja! zoiets zag ik al eens eerder en heb nog best wat sturen en zadels liggen . Enig idee hoe de boel gemonteerd is op dat houten plankje?
Nee sorry, en het was niet mijn bedoeling een foto te stelen, ik had gedacht te linken naar waar de foto woont op het internet: https://www.theironrootsdesigns.com/pro ... -bike-rackGrandonneur schreef: ↑do 19 jan, 2023 18:14Goeie ja! zoiets zag ik al eens eerder en heb nog best wat sturen en zadels liggen . Enig idee hoe de boel gemonteerd is op dat houten plankje?