Zeer divers werk gedaan, uiteindelijk universiteit (avondstudie), onderwijs, langzaam in verhuur vastgoed gerold en onderwijs m.i. op tijd uitgerold, nu, naast de verhuur, veel tijd voor allemaal ook andere leuke dingen zoals fietsen, schilderen, lezen, wandelen (klifpaden Engeland), kunst(geschiedenis) en wat nog gaat komen. Rob
Ach, gewoon hard werken en flink sparen (vakantiedagen dus). Maar, eerlijk is eerlijk, wel ooit begonnen als student. Had toen al een vakantie geboekt naar Marokko, maar nog tijd over. Dus fietsmaatjes gezocht, rekjes op mijn Koga Myate racefiets (RoadWinner, als ik het me goed herinner), een set Karrimortassen gekocht, tentje en slaapzak bij Slee, met de trein naar Midden-Frankrijk en.... fietsen maar. Pyreneeën over en via Middellandse Zee en Central Massif terug. 't Ja, en eenmaal bevangen door het fietsvirus... (nu al 30 jaar lang ).
Maar of ik nou op de fiets op vakantie ging, of anders, ik probeerde altijd zo lang mogelijk weg te zijn. En dat lukte, mede door ADV en ATV-dagen en zo. Dus ook in banen als de mijne: International Management of Personal Assistant bij diverse concerns, en nu Project Manager bij een marketingadviesbureau. Ik manage vooral mijn eigen (vrije) tijd dus goed.