Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan? - Pagina 12 - Forum Wereldfietser

Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan?

225 berichten
Vorige week een "nieuw" Vittorio-frame op de kop getikt. "Onmiddellijk overspuiten" was mijn idee, maar mevrouw non-fixie was erg enthousiast over de kleur. :?

Afbeelding

Inmiddels begin ik een beetje te wennen aan het idee van een kanariegele fiets en het was ook een echte Vittorio-kleur, dus heb ik hem maar eerst eens opgebouwd om te kijken hoe dat er dan uitziet.

Nog de nodige fijnafstelling te doen, maar ik ben niet geheel ontevreden.

Afbeelding
Schitterde fiets én kleur, zou zonde zijn (naar mijn smaak natuurlijk) als je deze van zijn kleur zou beroven…
Idd mooie kleurtjes. Fiets is ook mooi 8)
Maak van die blinkende spatborden zwarte en je kunt meerijden tijdens de 21-juli parade (Belgische nationale feestdag) :lol:
Tvl900 schreef:
za 25 jan, 2025 21:27
Schitterde fiets én kleur, zou zonde zijn (naar mijn smaak natuurlijk) als je deze van zijn kleur zou beroven…
Hoewel het geel een echte Vittorio-kleur is, is het niet de originele kleur van dit frame. Die was blauw. Ik heb één andere versie van dit frame gevonden op het Internet, en dat was deze, nog grotere:

Afbeelding

Die heeft ook een andere voorvork. Ik vermoed dat mijn frame ooit schade heeft opgelopen, een nieuwe voorvork heeft gekregen en mede daarom is overgespoten. Het goede nieuws is dat het frame wel keurig recht is, getuige de succesvolle zonder-handentest van afgelopen weekend. :)

Headley schreef:
za 25 jan, 2025 21:43
Idd mooie kleurtjes. Fiets is ook mooi 8)
Maak van die blinkende spatborden zwarte en je kunt meerijden tijdens de 21-juli parade (Belgische nationale feestdag) :lol:
Een probleem met geel is dat het niet meevalt dit te combineren met andere kleuren zonder meteen geassocieerd te worden met Jumbo, Ikea of McDonalds. :(
Daarom combineer ik mijn gele fiets met…. Nog meer geel 😬😂