Tja ...GerdC schreef: Zou kunnen. Maar ja, zoals gezegd weet ik zelf de exacte locatie van de foto ook niet meer.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Etang de MontadyBob&Marguérite schreef: Ik geef het op!
Ja schandaligBob&Marguérite schreef:Ik ga mij diep zitten schamen
Dat gebied hebben wij jaren met de fiets doorkruist met Béziers als uitvalbasis. Durf zelfs te stellen dat wij er 'blindelings' langs gefietst zijn
En ik maar urenlang met Google Maps satelliet van de Vlaamse Westhoek tot het Duitse Schleswig-Holstein afgezocht....Michael W schreef:Etang de MontadyBob&Marguérite schreef: Ik geef het op!
Dit is een moeras dat in de 13e eeuw is drooggelegd.
En die bevindt zich hier vlakbij het Canal du Midi
Troos je: je bent niet de enige.Martin E. van Doornik schreef:En ik maar urenlang met Google Maps satelliet van de Vlaamse Westhoek tot het Duitse Schleswig-Holstein afgezocht....Michael W schreef:Etang de MontadyBob&Marguérite schreef: Ik geef het op!
Dit is een moeras dat in de 13e eeuw is drooggelegd.
En die bevindt zich hier vlakbij het Canal du Midi
In dit album staat hij gewoonBob&Marguérite schreef: Troos je: je bent niet de enige.
Maar wat nog erger is, dat ik urenlang de foto's op Michael W. site heb zitten te bekijken in de hoop dat hij een keer de fout in ging, hetgeen uiteindelijk geen straf is en nu die foto ook nog zie staan in de map canal du midi2.
Michael chapeau, you did it again
Ik weet zo al 2 locaties waar je zou kunnen zoeken & natuurlijk deze fietserMichael W schreef:Weet je wel zeker dat deze op internet te vinden is ??Bob&Marguérite schreef:We gaan gewoon verder:
Gooi er nog maar een echte hint tegen aan want aan die Eric hebben we niksBob&Marguérite schreef:Ik weet zo al 2 locaties waar je zou kunnen zoeken & natuurlijk deze fietser
kan vinden! Als ene vakantiefietser uit A'dam de foto ooit geplaatst zou hebben
met een sticker van hem op het achterspatscherm wist ik er wel 3
Deze heb ik gezien in Gibraltar !!Bob&Marguérite schreef: Dit is een soortgenoot, zij staan symbool voor....................
en wel 104.4 km verwijderd van elkaar.
Op de fiets deden wij er iets langer -ook in afstand -over!
Let op beide uitmonstering en wat zij beiden bij zich hebben
Makkie jaBob&Marguérite schreef:Zowel de Opel garage en Vipren hadden je te makkelijk op het spoor gezet.