Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als het alleen voor de tent is zou ik persoonlijk voor de meegeleverde tas van de tent kiezen, deze is een stuk lichter en houdt net zoveel vocht buiten als de Ortlieb. Mocht de tent nat ingepakt moeten worden, dan is die dat in de Ortlieb 's avonds gegarandeerd nog steeds, en je binnentent als die al droog was is dan ook nat.jannijm schreef:@_peter_: extra tas bovenop is voor de tent. We gaan met gezin met zoontje van 6 op vakantie en zullen de ruimte dus wel nodig hebben Bel ga ik proberen...
Donderdag er maar eens een fiets van bouwen. Nu alleen nog op zoek naar een gebruikte B&M E-Werk zodat ik ook nog m'n electronica op kan laden.Lennart-Tampico schreef:Ziet er leuk uit Jurr! Wel een beetje oncomfortabel.....
Ik wel, en deze hoort daar zeker bij!peter1980 schreef: Ik vind Van Nicholas normaal niet mooi, maar deze is echt gaaf!!
Met extreem smalle spatborden heb ik nog nooit gezien. Te weinig "dekking" om je broek schoon te houden? Hoeft niet per se regenweer te zijn, maar hondenpoep of doodgereden slakken van het wiel afzwaaien, ajakkes!Matthie9001 schreef:Nog meer VN... Mijn volledig zelf opgebouwde VN fietsje voor dagtochtjes en bepakte fietstochten (Europa) is min of meer klaar...
Mooi fietsje hoor! Heel veel plezier gewenst ermee. Zie ik daar nou een snelspanzadelstrop? Zo ja: als je fiets ook weleens even ergens moet staan zonder dat je erop zit, wil je daar misschien nog even goed over nadenken.Matthie9001 schreef:Nog meer VN... Mijn volledig zelf opgebouwde VN fietsje voor dagtochtjes en bepakte fietstochten (Europa) is min of meer klaar...
Ik rij niet door hondepoep of over slakken, wat denk je wel niet!?!Martin E. van Doornik schreef:maar hondenpoep of doodgereden slakken van het wiel afzwaaien, ajakkes!
Dat is een ophanger voor de achterrem, zie hier:Carl schreef:Zie ik daar nou een snelspanzadelstrop?
Ah, juist! Dat de remkabel uit het zilverkleurige uitsteeksel aan de achterkant komt had ik gezien, maar het zwarte aan de voorkant had ik aangezien voor het uiteinde van een snelspanhendel. Niet gezien dat de remkabel daar omhoog loopt. Dan heb ik niks gezegd.Matthie9001 schreef:Dat is een ophanger voor de achterrem, zie hier:Carl schreef:Zie ik daar nou een snelspanzadelstrop?
http://oi61.tinypic.com/28vy69k.jpg