Leuk eindeShane schreef:Dag allemaal,
Mijn eerste film in het serie "Shane cycles America" is klaar (wel een trailer dus niet zo spannend), de komende weken zullen er meer flimpjes komen van mijn grote avontuur in de VS.
The Trailer

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Leuk eindeShane schreef:Dag allemaal,
Mijn eerste film in het serie "Shane cycles America" is klaar (wel een trailer dus niet zo spannend), de komende weken zullen er meer flimpjes komen van mijn grote avontuur in de VS.
The Trailer
Ja ik vond hem ook leuk, niet door vertellen maar ik moest het 2 keer doen, de eerste keer stond ik voor mevrouw Liberty..Dennis & Marijcke schreef:Leuk eindeShane schreef:Dag allemaal,
The Trailer. Ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal.
Leuke film, goeie focus op fietsen en blikjes met niet moeilijk te raden inhoud.Shane schreef:Deel 8 is klaar
"The last chapter"
Verlopig mijn laatste filmpje, hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.
Ondertussen hoop ik achter te komen hoe ik de "auto focus" functie kan verbeteren of uitzetten.
Hier is over nagedacht. Leuke combi van foto's en stukjes bewegende beelden. Geeft een goede indruk.Shane schreef:Deel 8 is klaar
"The last chapter"
Verlopig mijn laatste filmpje, hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.
Ondertussen hoop ik achter te komen hoe ik de "auto focus" functie kan verbeteren of uitzetten.
Dat zal toch wle lukken na aankoop van de tandem? Staan er voortaan twee mensen op je video'sShane schreef:Deel 8 is klaar "The last chapter"
Hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.
Hoi Roald,Roald schreef:Hier is dan mijn eenvoudige filmdebuut. Ik heb hem eerst maar op youtube gezet omdat ik de beelden niet echt scherp vind.
Dank voor je compliment. Dat zou een mooie uitvinding zijn DriesBa! Maar het is maar illusie wat je ziet. De fietser is niet zo eenzaam en heeft altijd zijn vriendinnetje bij zich. Ik heb deze zomer een statief gekocht en zal eens vaker ons 2e filmen, beloofd! Misschien zien we binnenkort nog eens wat van jou verschijnen?DriesBa schreef:De raderen draaien maar eens zal ik of iemand anders een fiets voor een camera alleen of een onbemand vliegtuigje, die fietsers volgt, uitvinden, want die fietser alleen in beeld lijkt zo lonelyness of is it just illusie?
Ik bedoelde het overdrachtelijk en wel in het "beeld" dat de kijker ziet. Met cycliste bedoelde ik uiteraard beiden. IJs en weder dienende zal ik jou wellicht een hand schudden op de fiets- en wandelbeurs, tenminste als je aanwezig bent.Blanche schreef:Dank voor je compliment. Dat zou een mooie uitvinding zijn DriesBa! Maar het is maar illusie wat je ziet. De fietser is niet zo eenzaam en heeft altijd zijn vriendinnetje bij zich. Ik heb deze zomer een statief gekocht en zal eens vaker ons 2e filmen, beloofd! Misschien zien we binnenkort nog eens wat van jou verschijnen?DriesBa schreef:De raderen draaien maar eens zal ik of iemand anders een fiets voor een camera alleen of een onbemand vliegtuigje, die fietsers volgt, uitvinden, want die fietser alleen in beeld lijkt zo lonelyness of is it just illusie?
Blanche