Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zelf heb ik geen ervaring, maar misschien kan je hier enkele antwoorden vinden ...Pat schreef:wie heeft ervaring met het slapen in een bivakzak evt i.c.m. een tarp. Ik ben hier over aan het denken als alternatief voor mijn tent.
Headley schreef:Zelf heb ik geen ervaring, maar misschien kan je hier enkele antwoorden vinden ...Pat schreef:wie heeft ervaring met het slapen in een bivakzak evt i.c.m. een tarp. Ik ben hier over aan het denken als alternatief voor mijn tent.
Ik heb een frametas van alpkit, het mooie van alpkit dat ze de frametassen op maat maken met veel opties, relatief goedkoop (goede prijs/kwaliteit) Voor mijn andere fiets heb ik alles van revelate designs - hier heel tevreden over. Ik zou zeker voor een waterdichte zadeltas gaan.Friso* schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met bikepacking gear van onderstaande merken?
- Bikepack
- Burgfyr
- AlpKit
- SpoK Werks
Mensen die ervaring hebben met bikepacking gear en suggesties/ tips hebben over waar goed op te letten (qua duurzaamheid & kwaliteit) zijn eveneens welkom!
Dank je wel. Ben ook van plan voor waterdicht te gaan, al heb ik begrepen dat bij zadeltassen (door de ritsen en naden) volledig waterdicht een brug te ver is en er aangeraden wordt om een extra zak te gebruiken - of is dit onjuist?Pat schreef: Ik heb een frametas van alpkit, het mooie van alpkit dat ze de frametassen op maat maken met veel opties, relatief goedkoop (goede prijs/kwaliteit) Voor mijn andere fiets heb ik alles van revelate designs - hier heel tevreden over. Ik zou zeker voor een waterdichte zadeltas gaan.
Klopt, alleen niet custom en frametassen zijn enkel halve.Apidura is ook europees merk, uit Engeland dacht ik.
Thanks, handig om ze erbij te hebben. Had ze zelf al gezien.
Lees meer goeds over BikePack, en ook over Alpkit. Dank voor je reactie Leo!leoprodeo schreef:Heb een frame tas laten maken bij BikePack in Polen, duidelijk instructie op de site en na een paar weken een perfect passende tas voor relatief weinig geld.
Zadeltas van Alpkit, mooi spul, snel in huis en niet te duur. Succes bij je keuzes.
Gr. Leo Jansen
Op de racefiets heb ik een Xtreme frametas met soms Revelate stuur/zadeltassen en soms met losse drybags die met spanbandjes vastzitten (scheelt 800gr). Maar de Revelates zijn wel makkelijker met los/vastmaken en 't stuurharnas heeft rubberen afhouders die de drybag van de stuurkabels houdt, zonder die rubbers wil hij weleens op de remkabel duwen waardoor de rem steeds aanloopt. Zou ook als je velgremmen hebt voor een harnas met rubbers kiezen.Friso* schreef: Mensen die ervaring hebben met bikepacking gear en suggesties/ tips hebben over waar goed op te letten (qua duurzaamheid & kwaliteit) zijn eveneens welkom!
http://www.wildcatgear.co.uk/shop/acces ... tion-tape/nobbiomatic schreef:@yopie
heb je daar fotuh van?
Is transparant, logo is op het achtervel.In our tests, 3M™ Helicopter Tape has performed superbly for over three years, without significant sign of wear.