Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2009 - 10 t/m 13 April

140 berichten
Zoals je boven aan de pagina kunt zien heb ik het programma online gezet. Ik zal er voor zorgen dat ruim voor de tijd de route is uitgewerkt ik dagkaartjes die hier dan te downloaden zijn. Met vragen kun je altijd even een pb-tje sturen.

@ Betty het paasvuur is op de zondag om 20:00

Wouter
Na onze ervaring met kampvuur tijdens Oud en Nieuw willen we wel eens een echt groot vuur zien: graag twee extra plaatsen bij het vuur en de omtrekkende bewegingen daarheen.
Leuk! Ik zal er zijn! Dan kan ik nieuw materiaal testen ;-)
Ik hoop dat het minimaal zo'n succes wordt als het najaars weekeinde. Ben benieuwd 8)
Vanuit Marokko zeg ik :

Count me in !
De Condor gaat ook mee.

Gaele
Ik hoop mijn nieuwe Santos op tijd te hebben. Als dat lukt, dan ga ik ook mee.
Yup ik zal ook van de partij zijn!
Ik ga ook meefietsen. Vrieskou verwacht ik niet, vorig jaar met pasen nog op de Botrange verkleumt geraakt.
Beste Marianne en Wouter, hij staat in mijn agenda. Lijkt mij erg leuk, dat wordt mijn eerste Paastocht.

Groetjes
De camping's zijn bekend:

Vrijdag 10 April: Parkcamping de Goolne Ket'n
Kruisweg 2
7461 ZV Rijssen
Telefoon: 0548-513387
http://www.degoolneketn.nl
Auto: Met de campingeigenaar is afgesproken dat auto's mogen blijven staan tot maandagmiddag.
Prijs: €7.50 p/p

Zaterdag 11 April: Camping Houtekiet
Rheezerbrink 7a
7794 RG Rheeze
Telefoon: 0523-265961
http://www.houtekiet.info
Prijs: €8.00 p/p

Zondag 12 April: Camping Roderveld
Molenweg 1a
7596 NC Rossum
Telefoon: 0541-625666
http://www.camping-roderveld.nl
Prijs: €6.50 p/p

Vriendelijke Groet,
Marianne de Ruijter & Wouter Hagedoorn
Tijd geleden dat ik mee ben geweest met een tocht. Ik ga mijn best doen erbij te zijn. Mits het paasvuur nog grootser is dan mijn vorige keer :D.
Rossum, da is die toffe camping met vloerverwarming in het sanitairgebouw, toch? :)
Roald schreef:Rossum, da is die toffe camping met vloerverwarming in het sanitairgebouw, toch? :)
En muziek!! 8)
Blanche schreef:
Roald schreef:Rossum, da is die toffe camping met vloerverwarming in het sanitairgebouw, toch? :)
En muziek!! 8)
En met ,geloof ik , 6 douches op een rij met elk een andere temperatuur.
Van lauwwarm tot lekker heet :!:

Prima camping

Groet

Jans
Blanche schreef:
En muziek!! 8)
Ja, dat is dan weer minder.
[quote="Vincent Schol

En muziek!! 8)[/quote]Ja, dat is dan weer minder.[/quote]

Oorpluggen!

John.
Het is inderdaad de camping met een vrij modern toillet gebouw. Als je binnenkomt begint zachtjes op de achtergrond Radio Oost te spelen ... thats all. En inderdaad zijn de douches van links naar rechts allemaal 1 graad oplopend in temperatuur.... en dat voor die prijs !!!

Afgelopen weekend is al begonnen met de opbouw van het vuur. Iedereen die de tuin snoeit levert zo een bijdrage aan het vuur. Volgens de inwoners is het misschiern niet het grootste maar zeker het gezelligste vuur uit de omgeving.

Wouter

P.S. - Als je in Google 'Paasvuur' en 'Rossum' intikt kom je op ons forum :shock: ....
Zeker een heel mooi toiletgebouw maar dat gejengel aan mijn kop hoeft voor mij niet. Ik denk dat veel mensen een soort saaiheidsangst hebben en niet in een stille omgeving kunnen verblijven. Er moet blijkbaar altijd iets van verstrooiing zijn.
Vincent Schol schreef:Zeker een heel mooi toiletgebouw maar dat gejengel aan mijn kop hoeft voor mij niet. Ik denk dat veel mensen een soort saaiheidsangst hebben en niet in een stille omgeving kunnen verblijven. Er moet blijkbaar altijd iets van verstrooiing zijn.
Ik neem altijd oordopjes mee met kamperen.
En volgens mij hebben we er nu wéér een nieuwe gebruiksreden bij. Oordopjes voor het douchen! Krijg je ook geen water in je oren! :lol:
Vincent Schol schreef:Zeker een heel mooi toiletgebouw maar dat gejengel aan mijn kop hoeft voor mij niet. Ik denk dat veel mensen een soort saaiheidsangst hebben en niet in een stille omgeving kunnen verblijven. Er moet blijkbaar altijd iets van verstrooiing zijn.

Dat is een goed punt, waar ik me ook zeker in kan vinden, maar de uitzondering bevestigt de regel, voor een keertje vind ik het wel aardig. :)