Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS track(s) Newcastle naar Hull - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

GPS track(s) Newcastle naar Hull

erikheijn schreef: Verder is het "overtrekken van een track' in mapsource te doen als alle gebruikte paden er in staan. Zelfs in topo Britain staan niet alle paden, ook die door de NCN gebruikt worden. Een stuk wat we wilden doen gaat over een spoorwegbedding: in topo NIET te vinden.
Het is GEEN kwestie van erg lui of gemakzuchtig. IK HEB GEWOON AL VEEL BEKEKEN.
Ik stelde alleen de vraag of er ook tracks waren van Newcastle naar Hull en aan het eind van het verhaal ben je lui en gemakzuchtig. Dit is wel erg bedroevend.
Als het fietspad over zo'n oud spoorlijntje gaat en er zijn helemaal geen andere wegen in de buurt dan kan je niet verdwalen en heb je helemaal geen GPS track nodig. Een globale richting volstaat dan. Bovendien kan je vrijwel de gehele track vinden op openstreetmaps cyclemaps én north sea cycle route, die je dan weer kan overtrekken met google maps en vervolgens als gpx file opslaan zoals ik al eerder heb vermeld dus ik snap je probleem niet.

erikheijn schreef: Verder is het "overtrekken van een track' in mapsource te doen als alle gebruikte paden er in staan. Zelfs in topo Britain staan niet alle paden, ook die door de NCN gebruikt worden. Een stuk wat we wilden doen gaat over een spoorwegbedding: in topo NIET te vinden.
Als gedeeltes van een route niet in mapsource terug te vinden zijn, gebruik je toch de meest dichtbij gelegen weg ? Je kan ter plaatse nog altijd kijken of er meer is. Op dat moment gebruik je je GPS even als globale richtingaanduider of je gaat gewoon over je (zelf ingetekende :wink: ) route. Das pas avontuur.:idea:

Ik sluit me aan bij de Tovenaar. Ook ik snap je probleem niet zo goed.
Kennelijk kunnen we je daarom ook niet helpen. Maar desalnietemin, alstublieft! Veel succes met je reis en de voorbereiding, Erikheijn. 8)

erikheijn schreef: Ik stelde alleen de vraag of er ook tracks waren van Newcastle naar Hull en aan het eind van het verhaal ben je lui en gemakzuchtig. Dit is wel erg bedroevend.

_________________
Luie ligfietser
Tja wat wil je met zo'n signature, da's vragen om moeilijkheden :lol:

Heb je deze track niet gevonden?

http://www.openstreetmap.org/user/Gerco ... ces/184724

De tovenaar schreef:
erikheijn schreef: Ik stelde alleen de vraag of er ook tracks waren van Newcastle naar Hull en aan het eind van het verhaal ben je lui en gemakzuchtig. Dit is wel erg bedroevend.

_________________
Luie ligfietser
Tja wat wil je met zo'n signature, da's vragen om moeilijkheden :lol:

Heb je deze track niet gevonden?

http://www.openstreetmap.org/user/Gerco ... ces/184724
Now we're talking!
Ik zal m'n bijvoegsel wel veranderen. Als het zo makkelijk scoren is....
Bedankt voor de link. Volgens mij gaat deze werken. Ik had deze nog niet gevonden in de grote rijstebreiberg

Graag gedaan, en vergeet niet je track en/of verslag hier te posten als je weer terug bent! :D :wink:

De tovenaar schreef:Graag gedaan, en vergeet niet je track en/of verslag hier te posten als je weer terug bent! :D :wink:
Van al mijn 'fietsvakanties' staan verslagen op m'n website. 8) Ik heb nog geen trackforumonderwerpding gezien, maar dat zal er volgend jaar best wel zijn. Met dan al die tracks die ik nog zoek :wink: