Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Exact! Werkt nog beter met een beetje wind ==> geweldig op de fiets!Ligandi schreef:@ Spironski
Dat van die natte sok zal je misschien uit moeten leggen. Ik heb van een veteraan van El Alamein geleerd dat je een natte sok ergens omheen kan doen, en dan nat blijven houden. Die verdamping onttrekt dan zoveel warmte, dat je drankje lekker koel blijft. En inderdaad, de man had onder zijn rugzak een sok hangen, met daarin een blikje bier op de perfecte temperatuur!
En om vier uur een cup-a-soup werkt ook prima. Als je liters water hebt gedronken kan er best een paar gram zout bij.Maarten W schreef:Mijn vriendin en ik verschillen niet zoveel van de rest van de fietsers lees ik al. Wij drinken ook het merendeel van de tijd water, afgewisseld met wat frisdrank of sap.
En als er aan het einde van de dag een koud biertie is.... wordt je daar best gelukkig van voor je tentje
Wij hebben Elite geïsoleerde alu bidons...............ook lauw water, maar zoals gezegd we zijn er al aan gewendHaike schreef:Als we het toch hebben over water e.d. en het lauw worden ervan op een hete dag; zijn er mensen die rijden met een geïsoleerde bidon? En zo ja wat zijn de ervaringen daar mee? Zelf rij ik met Tacx thermo dat stelt niet echt veel voor....
Klopt, op een warme zomerdag bleef melk in een bidon met natte sok wel 50 kilometer lang fietsen heerlijk koel! Wel tijdig nathouden, bijv. bij een waterkraan van tankstations of op begraafplaatsen. Later kreeg ik van m'n vrouw een RVS thermosfles die in de bidonhouder past.Spironski schreef:Ik heb ook wel eens zoiets geprobeerd, volgens mij werkt een natte sok beter.
Ware het niet dat ik Cup a soup niet te pruimen vind. Dus zout vul ik maar op een andere manier aan.Leon schreef:En om vier uur een cup-a-soup werkt ook prima. Als je liters water hebt gedronken kan er best een paar gram zout bij.Maarten W schreef:Mijn vriendin en ik verschillen niet zoveel van de rest van de fietsers lees ik al. Wij drinken ook het merendeel van de tijd water, afgewisseld met wat frisdrank of sap.
En als er aan het einde van de dag een koud biertie is.... wordt je daar best gelukkig van voor je tentje
Leon