Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat kost jouw fiets per km? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wat kost jouw fiets per km?

Callant, via google kom je er zo.

Willem

Enkel voor fietsen die max een jaar oud zijn geloof ik, maar mag wel 2dehands zijn.

Willem

er was nog 1 waar je de fiets drie jaar kon verzekeren, al ben ik even kwijt hoe die heette, en die leek me toen duurder.

http://www.anglobelge.com/nl/particuliers/default.htm

Ook hier kon je de fiets maar voor drie jaar vezekeren, dat was toen, verder weet ik niet hoe oud de fiets mocht zijn. Verder weet ik niet meer of deze verzekering buitenlandse dekking gaf. Bij Callant is dit wel zo.

Willem

Hey Froggy,

Zou jij ook niet eens gaan berekenen wat jouw fiets per hoogte meter heeft gekost. Je hebt er niks aan maar dat geeft tenminste wel een lekker laag bedrag.

Mijn oude Gaint Tourer komt op 700 aanschaf en 3 keer 100 euro (banden/casette/cranck) onderhoud. 1000/25.000 = 4 cent/km

Als ik ook nog de restwaarde van de fiets meeneem dan wordt het goedkoper !!! Maar ook dan blijvende eerste kilometers het duurst.

Edit: Ik ben vergeten de vergoeding van het fietsplan af te trekken. Dus als ik helemaal gunstig reken en mij zelf 150 euro restwaarde geef.
(700 - 40%) + 300 - 150 = 420 + 150 = 570 euries op 25.000 km = 2.3 cent/km

Wouter

jimvdberg schreef:Hey Roald en James,

Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb jullie fietsen nog niet gezien. Een fotootje?

jim
The new Idworx Mountain Rohler....
Afbeelding