Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarstrektocht op 12-14 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarstrektocht op 12-14 september

Ha Rena (en anderen),
het beloofd mooi fietsweer te worden, dus dan kan ik wel weer eens een stukje rijden. Kaas met toast? Nee, als echt koekjesmonster :twisted: (zo noemen ze mij op m'n werk :lol: ) neem ik wel de koekjes mee.
Koekjes met wijn, voor mij geen probleem :!:

:twisted: Freek :twisted:

Koekjes bij de wijn? Dat moet ik zeker eens proberen.

En komt er idd goed weer aan? Fijn. :D

Met alle voorgaande tekst zal de Najaarstrektocht van 12 t/m 14 September vast en zeker een gezellige boel worden, dus mocht je aankomend weekend niet willen missen geef je dan op bij Gerard Poorthuis 0226-413654 of email g.poorthuis@quicknet.nl.

Oude leden, nieuwe leden, nog geen leden, actieve, minder actieve, actiefloze, gevorderde, beginnende, noem maar op, alle geïnteresseerde "wereld"fietsers zijn van harte welkom.

Kijk,

zo'n enthousiaste actievelingen heeft de activiteitencommissie nodig!
Kom dus naar de nazomertrektocht, ervaar hoe leuk en gezellig het is en meld je meteen aan als actieveling voor De Wereldfietser!

Freek

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Om de laatste twijfelaars over de denkbeeldige streep te trekken; het wordt formidabel fietsweer!

Zoals jullie kunnen zien is het weer weer opgehelderd en wordt het een prachtig, stralend weekend........ Ik verwacht jullie dan ook allemaal. Joehoe, ik kan niet wachten!

Da's beter. Maar ik denk dat ik vandaag toch nog even achter een regenbroek aanga.

Zijn er nog 'echte' :wink: fietsers die vrijdag met de fiets naar Nijmegen gaan??
Of komt iedereen met auto/trein/helicopter/etc. ?

De weersvoorspelling voor het weekend wordt goed. Alleen vrijdag kan het nog ietsje minder zijn. Maar als het regent: het meeste valt er toch naast. :)

Freek

Een echte "wereld"fietser trotseerd het weer.... met of zonder regenbroek! Als de tent maar waterdicht is en het café open...

Juist, en de koffie warm, het appelgebak ook en de slagroom koud!
Misschien moeten we de naam veranderen in 'weerfietsers' ipv 'wereldfietsers' ?


Freek

FV schreef:Zijn er nog 'echte' :wink: fietsers die vrijdag met de fiets naar Nijmegen gaan??
Of komt iedereen met auto/trein/helicopter/etc. ?
Zoals het een Wereldfietserweekend betaamt kan de trein wat tegenvallen. Er schijnen werkzaamheden te zijn tussen Arnhem en Nijmegen (Tiel idem) :cry:
NS weer :roll:
Kijk op http://www.ns.nl/ns_werk/wtlist.html of op teletext pagina 754.
Leon

Inderdaad het weer zal mee zitten volgens de berichten van Arjen.
Mooi overzichtje Arjen, toch niet met fotoshop de boel gemanipuleerd? :wink:
Normaal gesproken fietsen we door weer en wind maar door tijdgebrek
komen we met de auto naar Nijmegen.
We zijn rond half 6 op het terrein van het bedrijf van Wilbert. Vandaaruit gaan we toch naar het station en dan naar de camping in Groesbeek.
Het wordt dan waarschijnlijk een maaltijd in het donker voor de tent.
Tot dan. :D
Gudy

Is er op ede natuurcamping van Groesbekistan een veldje voor de Wereldfietser gereserveeerd? Er zijn drie veldjes in het bos. Op welk veldje spreken we af?

Niks gemanipuleerd. Dat was niet nodig :wink:
Jammer trouwens van de NS. Zelf kom ik pas na het invallen van de duisternis aan in Groesbeek. Dus als iemand wil bijschijnen bij het opzetten van mijn tentje...
Overigens heb ik 1 plekje over op mijn fietsendrager. Dus ik kan 1 gelukkige vervoeren als de ns het onverhoopt/onverwachts laat afweten.

Ook met de auto. Waar is dat terein van Wilbert? Is dat in Nijmegen of erbuiten? Ik heb namelijk niet zoveel vertrouwen meer in locatienet.nl...

handig Jarno, dat moeten wij ook nog even weten.

Oja het is toch een natuurkampeerterrein die camping. Daar mogen vaak geen auto's staan. Vandaar dat terrein van Wilbert.

Arjen als jij in het donker je tentje op gaat zetten kijken wij allemaal toe met een glaasje wijn :wink: Wij zijn het licht voor je als het niet lukt met je tentje opzetten. :wink:
Dag

Ja, en als we er met z'n allen omheen staan is het zeker dat eventueel maanlicht of lantaarnlicht niet teveel licht veroorzaakt. :wink:

Jarno.....geen vertrouwen in locatienet.nl??????.....je hebt het mooie zonnige Capelle toch nog weten te vinden!. Ben benieuwd welke interessante route je dit keer gaat nemen:) :lol:

Zoveel berichten op dit forum over de trektocht......jullie hebben me overgehaald....ik ga mee. Ik dacht bijna in tijdnood te komen omdat de deadline van het tijdschrift eraan zit te komen máár dit weekend lost mijn probleem grotendeels op. Cameraatje mee, schrijfblokje in de aanslag en het tijdschrift krijgt een bijna live-verslag van dit weekend. Nu moeten er alleen nog interessante dingen gebeuren (fietsen in mesthopen, valpartijen in de modder, klapbanden, ...... wie verzint iets moois?)

Tot vrijdag.....

Volgens mij is Bert wel een vrijwilliger voor Modderworstelen.
Als het zulk lekker weer wordt als Arjen voorspeld heeft dan zal er alleen smorgens vroeg modder zijn. Vroeg uit de veren dus.
Maar wel eerst een bakkie drinken bij Jarno :wink:

Mijn broertje gaat mee, dus verhalen genoeg. Die heeft volgens mij nog nooit meer dan 50 km gefietst. (met een beetje geluk leest hij dit ook, gezegd dat ie eens moest kijken :D )