Als ik in deze draad lees zie ik dat er een tweede pagina is, maar als ik die aanklik, krijg ik de volgende mededeling:
Er staan geen reacties in dit onderwerp
klopt dat?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan ga je toch een beetje Pb-jen met die mensen waarin je geinteresseerd bent?Rutger schreef:Ik ben voornamelijk geinteresseerd in een beetje achtergrond van de mensen die actief zijn op het forum.
Klopt niet, er is bij dit forum geen apart gedeelte voor leden. Leden en niet-leden van de Wereldfietser kunnen de berichten van het forum zien en er ook op reageren. Er is geen onderscheid tussen beide groepen.Rachel schreef: Niet doen! Er is al, heb ik begrepen, een afgeschermd deel van het forum waar niet-leden zich niet (kunnen) vertonen. Exclusieve gesprekken kunnen zich dus daar afspelen. Waarom zou je dan nog eens extra stempels op voorhoofden gaan zetten? Waartoe dient dat? Zodat je mij of anderen zoals ik minder serieus behoeft te nemen?
Het lijkt mij een prima idee om verenigingsperikelen en persoonlijke voorbereidingen voor activiteiten wat minder open en bloot ten overstaan van de rest van de wereld te kunnen bespreken.Frank schreef:Klopt niet, er is bij dit forum geen apart gedeelte voor leden. Leden en niet-leden van de Wereldfietser kunnen de berichten van het forum zien en er ook op reageren.Rachel schreef:Niet doen! Er is al, heb ik begrepen, een afgeschermd deel van het forum waar niet-leden zich niet (kunnen) vertonen. Exclusieve gesprekken kunnen zich dus daar afspelen. Waarom zou je dan nog eens extra stempels op voorhoofden gaan zetten? Waartoe dient dat? Zodat je mij of anderen zoals ik minder serieus behoeft te nemen?
Ik ben het wel met Leon eens, want sommige interne discussies kunnen wat mij betreft beter binnenskaders onder de leden worden gehouden bijvoorbeeld hoe moet de vereniging er in de toekomst uitzien?Leon schreef:Het lijkt mij een prima idee om verenigingsperikelen en persoonlijke voorbereidingen voor activiteiten wat minder open en bloot ten overstaan van de rest van de wereld te kunnen bespreken.Frank schreef:Klopt niet, er is bij dit forum geen apart gedeelte voor leden. Leden en niet-leden van de Wereldfietser kunnen de berichten van het forum zien en er ook op reageren.Rachel schreef:Niet doen! Er is al, heb ik begrepen, een afgeschermd deel van het forum waar niet-leden zich niet (kunnen) vertonen. Exclusieve gesprekken kunnen zich dus daar afspelen. Waarom zou je dan nog eens extra stempels op voorhoofden gaan zetten? Waartoe dient dat? Zodat je mij of anderen zoals ik minder serieus behoeft te nemen?
Leon
Ben het ook met Leon en Rutger eens, je moet je was niet altijd buiten hangen, een afgeschermde plek voor interne discussies lijkt mij heel zinvol. Ook dat idee van de rubriek te koop alleen voor leden is een "Wereld idee"Rutger schreef:
Ik ben het wel met Leon eens, want sommige interne discussies kunnen wat mij betreft beter binnenskaders onder de leden worden gehouden bijvoorbeeld hoe moet de vereniging er in de toekomst uitzien?
Deze discussie gaat over evt. aanpassingen op het forum en dat lijkt me een verenigingskwestie. Lid worden dus als je mee wilt praten!![]()
En ook "te koop/te ruil" zou volgens mij ook allleen voor leden moeten zijn, zo voorkom je commerciele activiteiten. Wil je wel iets kopen of verkopen, dan is dat meteen een motivatie om lid te worden toch?
(Aheum...)Waarom heb ik dan de titel en alle anderen met mij; forumlid?Rutger schreef: Deze discussie gaat over evt. aanpassingen op het forum en dat lijkt me een verenigingskwestie. Lid worden dus als je mee wilt praten!
Ja, daar kan ik me wel iets bijvoorstellen, het is natuurlijk wel jammer voor iedereen die om wat voor een reden dan ook geen lid is, maar verder geen commerciële bedoeling heeft, en toch iets wil kopen/verkopen dan geen toegang meer heeft tot de markt waar je de grootste kans maakt op slagen.Rutger schreef:![]()
En ook "te koop/te ruil" zou volgens mij ook allleen voor leden moeten zijn, zo voorkom je commerciele activiteiten. Wil je wel iets kopen of verkopen, dan is dat meteen een motivatie om lid te worden toch?
Er is veel te koop, maar mijn fiets??Rutger schreef:Verkoop je fiets en je bent lid voor je hele leven![]()
whisky schreef:Hoi!
Dat idee van het afgeschermde gedeelte voor verengings gerelateerde discussies etc is toch geopperd in de laatste ledenvergadering? Ik denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben. Het is in ieder geval een erg goed idee![]()
Fiets de wereld,
Whisky
Ai en au,Frank schreef:Klopt niet, er is bij dit forum geen apart gedeelte voor leden. Leden en niet-leden van de Wereldfietser kunnen de berichten van het forum zien en er ook op reageren. Er is geen onderscheid tussen beide groepen.
Er is wel een deel van de website niet toegankelijk voor niet-leden, hier kunnen leden bijv. notulen van de vereniging downloaden.
Rutger, je bent een uitstekende pr-man voor de vereniging, echt waar.Rutger schreef:Hoi Rachel,
Waarom twijfel je of je lid wilt worden van de Wereldfietser? Het is echt een fantastische club! En persoonlijk vind ik zelf de kampeerweekenden en de activiteiten erg leuk en natuurlijk is er ook dat mooie tijdschrift ...
Groeten,
Rutger
Statuten:Rachel schreef:Daarom: ik blijf nog even broeden of ik om tussen vette aanhalingstekens ideële motieven de vereniging zal steunen.
Keep up the good work, Rutger!
Als je goed had gelezen, dan had je nu niet hoeven denken, dat het om lidmaatschapgeld gaat, dan had je nu geweten waar het om gaat. Ik vind dit aardig richting afzeiken gaanMarco Meijerink schreef:ik denk dat het aan het lidmaatschapsgeld ligt. dat is veeeeel te hoog voor alleen maar een internetsite, toegang tot tientallen activiteiten, tijdschrift, landeninformatie, de start van je eerste wereldreis, de kans dat je aangestoken wordt en je ontslag neemt en vervolgens ergens in de shit in Tibet rondfietst. En daar komt bij dat de vriendenschare die je krijgt allemaal een kerstkaart willen hebben. Ook dat kost tijd en geld! Nee hoor, 15 euro geeft me veel te veel toegang tot de wereld. Is nog gevaarlijk ook........![]()
(het moge duidelijk zijn.....ik vind geen enkele reden om niet lid te zijn.....)