Platte banden herstellen, het blijft een vak apart.
Op deze 2de pinksterdag (nog net...) : flat spiritus ubi vult

.
Nil novi sub sole... ergo :
Hier ook een Topeak Road Morph (maar nog zonder manometer en dat vind ik wel jammer).
Hier ook tevreden over de pompkwaliteiten, maar ook al stukjes verloren... er bestaat wel een reparatiesetje van Topeak waarmee je voor een paar euro weer wat losse onderdelen in reserve hebt.
Hier ook een hekel aan lekke banden herstellen onderweg. Die hekel is zo grondig dat ik ook nooit op een fiets zou willen rijden waar het achterwiel niet snel en makkelijk kan gedemonteerd worden om een nieuwe band te steken. Voor mij dus geen kettingkasten en ander steedse parafernalia, ook niet voor een fiets met steedse doeleinden.
Het probleem van Driesba heeft trouwens niet zozeer met de kwaliteit van de pomp te maken, dan wel met de diagnostiek : het is en blijft nu eenmaal moeilijker en vervelender om een lek op te sporen op een band die nog rond de velg zit, en maar stukje bij beetje in een emmer water wordt geduwd.