door
mario » ma 05 mei, 2008 21:16
Hallo, allemaal.
Ik ging woensdag al naar Weert, kwam in de trein Lars tegen en samen beloten wij om te fietsen van Eindhoven naar de camping in Weert. Om dat die natuur campings nog al afgelegen liggen, moesten wij best wel zoeken en reden wij natuurlijk een paar keer verkeert en dat was niet echt :evil . Een maal op de camping aangekomen hadden wij 80 km gefietst.
Donderdag ging ik met de snelle fietsers mee, maar dat ging mij net iets te snel, omdat ik ook graag iets van de omgeving wil zien. Ik had bij sommige het idee dat zij alleen maar tijdens deze reis hun voor wiel hebben gezien. Ik zie liever wat anders.
Dit kreeg ik dan ook te zien op vrijdag, omdat Bert Sitters met de wat langzamere groep mee fietste. Hij liet ons tijdens een mooie en soms zware klim partij. al het moois zien wat Limburg te bieden heeft, veel biddende figuren. Bedankt Bert, ik heb erg genoten en de groeps sfeer was zeer goed.
Op zaterdag moest ik helaas weg, en bleef slapen met Sietske, bij een vriend op de fiets. IK vertrok al vroeg naar Weert en deed er lang over omdat ik veel foto,s gemaakt heb. IK reed 95 km.
Omdat een scooter tegen mijn tas aanreed verloor ik mijn evenwicht en viel op de grond, waarbij mijn achter derailleur erg beschadigd was. Ik ging toen maar naar huis en heb er een andere op gezet.
iedereen dedankt, ik vond het zeer leerzaam en vond de groeps sfeer zeer leuk en goed, en kom zeker nog eens terug in het mooie Limburg.
groet van Mario