door
Frank » za 29 mar, 2008 09:36
Hoi Whisky,
whisky schreef:Een HDD heeft natuurlijk het nadeel dat die niet goed tegen schokken kan en dat je hem (officieel) niet boven de 3000m mag gebruiken vanwege de lage luchtdruk (zie discussie elders op het forum). Maar zelfs op 5000m (!) kon ik hem nog gebruiken maar ik had hem dan wel stabiel neer gelegd. Al het gehobbel heeft hij ook goed overleeft. Beter is natuurlijk flashgeheugen dus ik hou de ontwikkelingen op dat gebied goed in de gaten
Dan kan ik straks nog meer heerlijke muziek meenemen
Ik zit te wachten tot ze ook in die kleinere versies 16GB hebben, dan past er tenminste een groot deel van mijn muziek collectie op. Zo'n Ipod Touch is wel mooi, maar prijzig en ik vraag me af of zo'n scherm niet kwetsbaar is. Ik heb nu een gewone 10GB Ipod met een hardeschijf en die doet het gelukkig nog steeds goed (hoewel de batterij minder wordt), dus ik kan wel wachten. Als ik fiets luister in meestal niet naar muziek, behalve als het een saai stuk is.
Maar volgens mij is A Horse With No Name van America wel de ultime woestijn song.
Bij mij staat op mijn speler nummers van Queen, Dire Straits, Bruce Springsteen, Foreigner, Toto, Chicago, ELO, Supertramp, U2, Sting, Golden Earing, Santana, Fleetwood Mac, Roxy Music, De Dijk, The Corrs, country zoals Brooks & Dunn, Brad Paisley, Dixie Chicks en Shania Twain en veel verzamelwerk met Nederlandse artiesten, folk en rock.
Groetjes,
Frank