Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Frank schreef:Behalve de filmpjes van John Telleman op Youtube staan er ook een heleboel van Lisette Verzijl en Marco Meijerink zag ik. Ik heb ze geprobeerd te verzamelen:.....
Veel kijkplezier.
Blanche, misschien kun je er naar linken in Youtube??
Groetjes,
Frank
Ik heb gisteren ook bij jou gekeken en je heb er flink wat op het net gezet zeg. Zo'n 20 jaar geleden heb ik ook in Utah (en Colorado) gefietst en het was leuk om het weer terug te zien.jimvdberg schreef:Ik heb inmiddels ook wat filmpjes toegevoegd, het zijn vnl. fotocompilaties, bij een enkele (Utah, Engeland) zit er ook bewegend beeld tussen.
Leuk initiatief Blanche! En ik geniet achteraf ook nog altijd volop van de afgelopen reizen.
jim
Het gevraagde filmpje plus de rest op de wereldfietser youtube!De tovenaar schreef:Het filmpje met Frank van Rijn zou ook niet mogen ontbreken, John
http://nl.youtube.com/watch?v=4niXuty7vIk
Embedded is toch dat je als je op het plaatje klikt je het filmpje kan kijken?
Als je nu op het plaatje klikt, wordt er een nieuwe window geopend met de youtube site. Wat ik bedoel is dat het filmpje dan in het forumvenster wordt afgespeeld. Zoiets als dit (maar dan met bewegende beelden)Blanche schreef: Embedded is toch dat je als je op het plaatje klikt je het filmpje kan kijken?
Nou als ik op je plaatje klik, ga ik naar je filmpje. Duz het kan toch!
Hoe doe je dat Minko?
Blanche