Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Duchenne Heroes 2008 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Duchenne Heroes 2008

Thats the one!!

Thanks Jim!

James

Hoe staat het met de sponsors? Stroomt het geld al binnen voor de stichting?

Vandaag in het Zoetermeerse suffertje een artikel van een van je mede reis genoten. Kan je natuurlijk ook doen in een Amsterdams suffertje... 8)

See yA!

Blanche

Met de training gaat het prima! Veel off-road aan't rijden en ook heel wat kms over de weg - teller staat op 386km sinds 5 feb!

Sponsors zoeken gaat ook goed.....maar kan natuurlijk beter! Ik ben nog niet boven de €2500 geklommen helaas!

Via http://www.duchenneheroes.nl/SponsorFor ... ected=P694 kan je me direct sponsoren!

Dank aan alle Wereldfietsres die me al gesponsord hebben - echt top! :D

Hoi Hoi allemaal!

Hierbij een snelle update aan de training voor mijn Duchenne Heroes sonsortocht in september 2008!

De laatste weken zit ik een beetje een dip met betreft training - was ardig verkouden een paar weken terug en dat haakte hard in zeg! Moeilijk om weer op gang te komen - zeker met dit soort weer! Bah! Nattigheid en veel wind zijn niet de meest geschikte weersomstandigheden voor een lange tocht!

Hopelijk wordt het snel weer beter en dan kan ik weer veel kms maken op de MTB! Volgend weekend met de Paas op stap met WF zal wel leuk zijn!

Met de sponsoring gaat het erg goed - ik heb veel sponsors kunnen vinden, waaronder veel Wereldfietsers - hartelijk dank allemaal!!!!!

Met een beetje geluk haal ik mijn target van 2.500 euro voor de zomer!

Groetjes,

James

PERSBERICHT!!!!!

Duchenne Heroes 2008 finisht in Nijmegen

Duchenne Heroes, van 14 – 20 september 2008, heeft dit jaar Nijmegen als finishplaats gekozen. De stad heeft de mountainbiketocht ‘geadopteerd’ en zal ook het podium zijn van een groot feestelijk onthaal met onder andere cabaretier Peter Heerschop als spreekstalmeester. De mountainbiketocht belooft dit jaar nog spectaculairder te worden dan de voorgaande keren. Er zijn nog 30 deelnemersplekken over.

Driehonderd helden fietsen half september in zeven dagen van Wiltz (Luxemburg) naar Nijmegen om geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar Duchenne spierdystrofie: een zeer ernstige, erfelijke ziekte waarbij spierweefsel langzaam wordt afgebroken. Met de ontwikkeling van nieuwe behandelmethodes, is de levensverwachting toegenomen tot dertig jaar. Maar zelfs nu sterven er patiënten voor hun twintigste vanwege niet te behandelen problemen.

Nog uitdagender
De Heroes leggen per persoon minimaal € 2500,- startgeld in. Als tegenprestatie fietsen ze een loodzware, maar onvergetelijke mountainbiketocht van het Luxemburgse Wiltz, via België en het Duitse Reichswald, naar Nijmegen. De mountainbikeroutes van Duchenne Heroes 2008 zijn nog uitdagender dan voorgaande jaren. Zo staan er drie dagen bikkelen in de Ardennen, pittige klimmetjes in het Meinweggebied en een tocht door het –normaal gesloten- natuurgebied Maasduinen op het programma. Zaterdag 20 september komen de Heroes rond 16.00 uur aan in park Brakkenstein, waar een groot aankomstevenement zal plaatsvinden.
Ter voorbereiding op de mountainbiketocht geven Thijs Al (Duchenne Heroes ambassadeur), Rudi van Houts, Axel Bult, Jelmer Pietersma en diverse clinics. De eerste twee edities van Duchenne Heroes brachten zo’n 600.000 euro op. Dit jaar wil de organisatie afkoersen op een miljoen euro.

Wil jij ook een held zijn? Dat kan! Er zijn nog 30 plekken over. Wees er snel bij! Kijk voor meer informatie en de inschrijving op: www.duchenneheroes.nl

Alle Wereldfietsers zijn welkom op de eindfeest in Nijmegen natuurlijk! Misschien leuk om een tocht te plannen die daar eindigd?

Groetjes,

James

Ja, kreeg zoiets ook al in m'n mailbox... ik kan me niet herinneren dat ik me ergens ingeschreven had eerlijk gezegd... :?

Afbeelding
Net een email gekregen van WF held Marianne:
"Hi James,

Ik ben bij m'n collega's met de pet rond geweest en heb nu € 216 voor je!!!
Daarnaast heeft Grolsch zelf er nog € 50 bij gelegd.

Al m'n collega's heb ik de link naar de site gestuurd en naar je weblog
zodat ze je kunnen volgen en iedereen wenst je veel succes!!

Groetjes,

Marianne"

HELEMAAL GEWELDIG! :D :D
Hartelijk dank aan Marianne en haar collega's bij Grolsch in Enschede!

Groetjes,

James
Gefeliciteerd James!

Ik had de info al uit eerste hand. :wink:

Mensen er kan nog we meer geld bij
voor het goede doel hoor!!!!!

Blanche :wink:

:oops: :oops: :oops:

Krijg er een kleur van!!

Ik heb een nieuwe mountainbike!!! Een Idworx Mountain Rohler - prachtig ding!
Hiermee ga ik de 700km afleggen over een paar weken (komt nu heel dichtbij zeg!) - ik kan niet wachten!

Afbeelding

ZET HET IN JE WF AGENDA!!!!

Park Brakkenstein te Nijmegen is op zaterdag 20-09-2008 de locatie waar rond 16.00 uur de Duchenne Heroes finishen. Komt allen!!!

Duchenne Heroes aankomstevenement: 20 september, vanaf 14.30 uur! Park Brakenstein, Driehuizerweg, Nijmegen!
Van 14.30 tot 18.00 uur is het feestelijke onthaal van Duchenne Heroes, met als hoogtepunt de aankomst van de Duchenne Heroes om 15.30 uur, wees welkom, de entree is gratis!

Primeur! Het routeboek van de derde editie van Duchenne Heroes! Download hem (http://www.duchenneheroes.nl/_WebSync/d ... 202008.pdf) en geniet vanaf achter je PC!

He James,

Hoe is ie? Ben je er helemaal klaar voor? Nieuwe fiets ingereden?
Ik wil je in iedergeval heel veel plezier wensen met deze megatocht!!

Gaan er nog mensen naar de finish kijken?

James, sterkte en succes. Ik ben helaas niet in Nijmegen, kom dan net terug uit de Pyreneeën,

jim

Inderdaad James,

Veel succes en maak er een onvergetelijke ervaring van, voor zo ver het dat al niet is natuurlijk :P
Route en hoogtprofieltjes zien er pittig uit dus veel sterkte!

Groet,

Martijn

Go James go!!!!!

Succes

Hoi allemaal,

Een korte bericht vanuit Belgie na dag 2 van Duchenne Heroes 2008!
Het gaat erg goed - weer hebben we mee na een zeer natte begin in Luxemburg - en de route is prachtig!
Vandaag meer dan 100 off-road kms afgelegd en van elke meter genoten!!
De organisatie is geweldig en in de DH campement is de sfeer geweldig!

Kijk op www.duchenneheroes.nl elke dag voor info en fotos van de dag ervoor.
Ik ben ook te volgen live via satelitte omdat een van de jongens in onze team een ' trakker ' bij zich heeft. Gert-Jan de Graaf heet ie.

Groetjes!

James